صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لزوم برخورد قاطع با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز

  • کد خبر: ۱۵۹۴۸۱
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مطالبات شهروندان به حق است و باید با ساخت و ساز‌های غیر مجاز برخورد شود‌.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید ضمیری، در اداره ارتباطات مردمی ١٣٧، اظهار کرد: این اداره راه ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر است و مردم از این طریق می‌توانند مشکلات و گرفتاری‌های خود را مطرح کنند؛ در همین راستا امروز بنده درخدمت مردم بودم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ین تماس‌ها در حوزه ساخت و ساز‌های غیر مجاز بود، افزود: در خصوص این موضوع و موارد منع قانونی و راه‌های پلمپ آن توضیحاتی به شهروندان داده شد؛ مطالبات شهروندان به حق است و باید با ساخت و ساز‌های غیر مجاز برخورد شود‌

ضمیری با بیان اینکه بافت‌های فرسوده از دیگر مواردی بود که شهروندان به آن اشاره داشتند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم به زودی مشکلات بافت‌های فرسوده را رسیدگی و تعیین تکلیف کنیم. چندین سال است که برنامه‌های آن آغاز شده است و البته بلاتکلیفی‌های وجود دارد که با طرح تفضیلی‌های جدید بخش زیادی از آن تعیین و تکلیف خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مورد دیگر بحث بارگذاری طرح‌های تفضیلی جدید است که البته گفتنی است که طرح‌های آن اخیرا از طرف اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری ابلاغ شده است و بارگذاری آن زمان بر است که البته پیگیر آن هستیم تا بتوانیم به روند کار سرعت بخشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.