صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از کشف ۶۷ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ‌دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق شدند مقادیری موادمخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی با اشاره به اشرافیت مرزبانان گفت: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودرو‌های ورودی به کشور به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و نسبت به متوقف‌کردن آن اقدام کردند.

وی در ادامه با اشاره به هوشیاری مرزبانان در نقطه صفر مرزی بیان کرد: مرزبانان بلافاصله اقدام به بازرسی خودرو کردند و نهایتاً موفق شدند ۵۶ بسته موادمخدر به وزن ۶۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

شجاع تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر کردند و همراه با مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از اقدام بموقع مرزبانان هنگ تایباد در جهت مقابله جدی با موادمخدر، گفت: مرزبانان استان خراسان‌رضوی در مرز‌های استان قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر مقابله می‌کنند و اجازه ورود به خاک کشور را نخواهند داد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.