صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شمال کشور بارانی می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۰۰۴۸
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: طی روز‌های آینده در شمال کشور باران، رعدوبرق و در برخی نقاط ایران وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیاییان در خصوص وضعیت هواشناسی کشور اظهار کرد: امروز (۲ مهر ۱۴۰۳) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، سه‌شنبه (۳ مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعد از ظهر در گیلان، مازندران و گلستان و چهارشنبه (۴ مهر) تا جمعه (۶ مهر) در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات رشته‌کوه البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌‎بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مهر) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ مهر) در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست. چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در خصوص وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده عنوان کرد: آسمان تهران فردا (۳ مهر) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۴ مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور بیان کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه دمای ۵ و ۴ درجه سانتی‌گراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ و ۴۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها خواهند بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.