صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سانچو حسرت بزرگ شیاطین‌سرخ

  • کد خبر: ۲۹۰۰۷۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، حالا ستاره چلسی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌هایی که گل‌زنی به مشکل بزرگی برای تیم منچستریونایتد تبدیل شده است، جیدون سانچو، بازیکن سابق آنها که پس از اختلافات طولانی با اریک تنهاخ درنهایت راهی چلسی شد، در خط حمله آبی‌های لندنی می‌درخشد.

شیاطین‌سرخ درحالی در جریان هفته پنجم لیگ‌برتر انگلیس برابر کریستال‌پالاس با نتیجه بدون گل متوقف شدند که زدن فقط پنج گل در پنج مسابقه ابتدایی لیگ نشان از مشکل بزرگ این تیم در بخش هجومی دارد.

یونایتد درحالی از مشکلات فراوان در خط حمله‌اش رنج می‌برد که جیدون سانچو، ستاره سابقش، در چلسی روز‌های خوبی را تجربه می‌کند. سانچو که از یک‌سال پیش به‌علت اختلاف با تنهاخ در ترکیب یونایتد جایی نداشت، سرانجام از این تیم جدا شد و به لندن رفت. این بازیکن انگلیسی در تیم جدیدش بلافاصله درخشید و با دو پاس گل در دو بازی اولش در چلسی، نشان داد که او مقصر روز‌های بحرانی در یونایتد نبوده است و این سیاست‌های اشتباه مربی هلندی شیاطین‌سرخ بود که باعث شد آنها بازیکنی با این کیفیت را به‌راحتی به یکی از رقیبانشان واگذار کنند.

موفقیت در ترافیک سنگین مهره‌های هجومی چلسی

تا چند هفته پیش چلسی یکی از مقصد‌های نامطلوب برای سانچو به نظر می‌رسید و با حضور مهره‌های پرشمار هجومی در اردوی آبی‌های لندنی، تصور می‌شد سانچو با رفتن به این باشگاه پا به مخمصه‌ای بزرگ گذاشته است. وینگر سابق یونایتد درحالی تصمیم به حضور در چلسی گرفت که این باشگاه با وجود داشتن مهره‌های هجومی خوبی ازجمله کول پالمر، کریستوفر انکونکو، رومئو لاویا، میخایلو مودریک و نیکلاس جکسون، در همین تابستان و پیش از جذب سانچو چند مهره هجومی دیگر، یعنی مارک گیو، پدرو نتو و ژائو فلیکس را هم به ترکیب تیمش اضافه کرده بود، اما مدت زیادی طول نکشید تا سانچو بتواند خودش را به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل کند.

نخستین بازی او با پیراهن چلسی هفته گذشته و برابر بورنموث انجام شد و سانچو که به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفته بود، گره کار تیمش برابر حریف را باز کرد و با ارسال پاس گل، پایه‌گذار برتری ۱ بر ۰ چلسی در هفته چهارم لیگ‌برتر انگلیس شد. پس از این عملکرد، انزو مارسکا، سرمربی چلسی، تصمیم گرفت سانچو را در بازی این هفته تیمش برابر وستهم در ترکیب اصلی قرار دهد و این بازیکن هم با دادن یک پاس گل دیگر در جریان برد ۳ بر ۰ تیمش، به بهترین شکل پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد. این همان عملکردی بود که تا حدودی توضیح داد چرا باشگاه لندنی حاضر شد روی بازیکنی که دوران بدی را در اولدترافورد سپری کرده بود، قمار کرده و او را جذب کند.

خرید هوشمندانه آبی‌های لندن

آیا مارسکا می‌تواند مردی باشد که به‌طور مداوم بهترین نتیجه را از سانچو در لیگ‌برتر بگیرد؟ زمان مشخص خواهد کرد، اما این شروعی امیدوارکننده بود تا حالا همه روز‌های ناامیدکننده او در منچستریونایتد را به فراموشی بسپارند.

مارسکا پس از شروع خوب سانچو در تیمش، درباره این ستاره انگلیسی گفت: من از اینکه سانچو در چلسی است، بسیار خوش‌حالم. ما او را به خدمت گرفتیم، چون به چنین بازیکنی نیاز داشتیم؛ بازیکنی که بتواند در موقعیت‌های تک‌به‌تک به ما کمک کند. او بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود، به‌خصوص اینکه می‌تواند در برابر تیم‌هایی که از دفاع عمقی استفاده می‌کنند، به ما کمک زیادی کند. ما واقعا به او در ترکیب این تیم نیاز داشتیم. سانچو بازیکنی است که نیاز به اعتماد دارد تا بار دیگر نشان دهد که چه توانایی‌هایی دارد و تلاش می‌کنم به او کمک کنم تا بار دیگر از فوتبال لذت ببرد. خود بازیکن هم پس از شروع خوب در چلسی، با طعنه به اریک تنهاخ، سرمربی سابقش، گفت: اینجا احساس راحتی دارم و به نظر در جای درستی هستم. برای شروع خوب در این فصل تلاش زیادی کردم و خوش‌حالم که شانسم را به دست آوردم. دو پاس گل در دو بازی اول سانچو برای چلسی نشان می‌دهد آبی‌های ‏لندن چه خرید هوشمندانه‌ای انجام داده‌اند. سانچو دارد به همه نشان ‏می‌دهد که علت عملکرد ضعیفش در یونایتد چیز دیگری بوده است. ‏توجه کنید که سانچو در دوازده مسابقه لیگ‌برتری برای یونایتد دو پاس ‏گل داده بود و حالا در دو بازی برای چلسی به این آمار رسیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.