بازگشت طارمی به ترکیب اصلی اینترمیلان مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال در روز دربی ۱۰۴ مهرداد محمدی رسما از دربی ۱۰۴ محروم شد جنجال اندریک در لالیگا زمان بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها بلینگام، کلید انتقال آرنولد به رئال جهانبخش راهی اسکاتلند شد بازنشستگی زودهنگام واران حریف مهمدی در قهرمانی آسیا دوپینگی از آب درآمد | نقره ۸۲ کیلوگرم به ایران رسید تجربه مهاجمان پرسپولیس؛ کلید پیروزی گاریدو در دربی بیانیه رسمی فیفا درباره اتفاقات بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال ازبکستان پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس (۳ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: جای خالی ارونوف احساس نخواهدشد چرخش عجیب نکونام در خصوص داور دربی ۱۰۴ تنبیه انضباطی برای دو ستاره پرسپولیس چرا نام ارونوف از لیست دربی ۱۰۴ خط خورد؟ نقشه گاریدو برای تفکرات دفاعی نکونام شانس زیاد مهری برای بازی در دربی ۱۰۴ گاف عجیب فدراسیون در پرونده سپاهان ویدیوی آخرین تمرین تیم ملی فوتسال افغانستان پیش از بازی با پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
سرخط خبرها

بازنشستگی زودهنگام واران

  • کد خبر: ۲۹۰۵۲۱
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
بازنشستگی زودهنگام واران
گزارش‌ها حاکی از آن است که رافائل واران ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید که این فصل به باشگاه کومو در سری‌آ پیوسته بود، پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو در فکر بازنشستگی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این مدافع ۳۱ ساله از زمان پیوستن به باشگاه جدیدش در تابستان، به دلیل آسیب‌دیدگی زانو تنها یک بار برای تیم جدیدش به میدان رفته است. این مصدومیت او را حداقل تا چند ماه دیگر از میدان دور نگه خواهد داشت و همین موضوع باعث شده است که ملی‌پوش سابق فرانسوی تصمیم به بازنشستگی زودهنگام از فوتبال بگیرد.

کومو که این فصل با هدایت سسک فابرگاس، ستاره سال‌های گذشته آرسنال پا به رقابت‌های سری‌آ ایتالیا گذاشته است، پس از مصدومیت واران نام او را از فهرست خود خارج کرده است و حالا ممکن است با تصمیم مدافع سابق یونایتد به بازنشستگی، قرارداد او با باشگاه ایتالیایی به زودی فسخ شود.

وارات تا سال ۲۰۲۶ با کومو قرارداد دارد، اما احتمالا یکشنبه، ۸ مهر و در جریان بازی خانگی کومو برابر ورونا در سری‌آ، این مدافع با هواداران تیم خداحافظی کرده و بازنشستگی خود را رسمی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->