صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر شاهد بودیم که فرهنگ میزبانی طی سال‌های اخیر با مشارکت مدیریت شهری ارتقاء یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در آیین شکرانه خدمت که در تالار شهر مشهد برگزار شد گفت: بیش از ۱۰ سال است که خدمت به زائران امام حسین (ع) در دستور کار شورای شهر و شهرداری مشهد قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پاکبانان، رانندگان، راهنمایان زائر و حوزه‌های درمانی دست به دست هم دادند تا شرایط را مهیا کنند که زیر پای زائران امام حسین (ع) خار و خاشاکی نباشد. زائرانی که مسیر‌های طولانی را به عشق امام حسین (ع)، هم‌نوا با کاروان حسینی برای تجدید بیعت با سید‌الشهدا (ع) طی می‌کردند.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: به لحاظ مدیریت در ستاد اربیعن، سطح خدمت و کیفیت خدمت شرایط متفاوتی را تجربه کردیم.

ناصحی افزود: در ملاقات‌هایی که با مسئولان عراقی و ایرانی در نجف برگزار شد، مسئولان عراق و ایران شرایط نجف را کاملا متفاوت ارزیابی کردند.

وی اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر شاهد مشارکت پرشور مردمی در ارائه خدمات به زائران رضوی بودیم که با روحیه ایثارگری، نقش‌آفرینی و خادمی می‌کردند. همچنین در دهه پایانی ماه صفر شاهد بودیم که فرهنگ میزبانی طی سال‌های اخیر با مشارکت مدیریت شهری ارتقاء یافته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.