جانمایی یک ایستگاه آتش‌نشانی دور میدان شریعتی مشهد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد: روزانه ۱۱۰ عملیات آتش‌نشانی در مشهد انجام می‌شود معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی: فرهنگ همراهی و کمک مردم به آتش‌نشانان تحقق پیدا کند شهردار مشهد: ساختمان مرکزی فرماندهی آتش‌نشانی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم کیفیت هوای مشهد مطلوب است (۶مهر ۱۴۰۳) صحبت‌های حاجی بگلو، رئیس شورای عالی استان‌های کشور، در برنامه «صف اول» شبکه خبر + فیلم تشکیل اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی بازی ایران و قطر در مشهد مردمی سازی اقدامات مهم‌ترین محوریت شورای ششم | ارتقای ۴۷ درصدی سرانه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار مشهدمقدس راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت فردا (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود بیش از ۶۸ هزار نفر در سامانه سرویس مدارس سپند در مشهد ثبت‌نام کرده‌اند | اعلام ۳ شماره تماس برای پیگیری مشکلات سامانه سپند اعمال‌قانون ۲۷۴۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۵ مهر ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در میدان استقلال، سه‌راه خیام و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۵ مهر ۱۴۰۳) انجام بیش از ۴۷ میلیون سفر از طریق مترو مشهد در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ هم‌افزایی مدیریت شهری مشهد و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اجرای کلان‌پروژه‌های شهری | تأمین منابع آبی پایدار فضای سبز با انتقال پساب پرکندآباد به آزادگان وقتی مشهدی‌ها مردگان خود را در خانه می‌شستند خداحافظی با دیوار‌های کاهگلی محله عباس‌آباد مشهد ظرفیت کم نظیر میزبانی مشهد در برگزاری اجلاسیه‌های بین المللی| پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید امیرعبداللهیان + فیلم فرماندار مشهد: مدیریت شهری در خدمت‌رسانی طی دهه پایانی صفر سنگ تمام گذاشت ناصحی: فرهنگ میزبانی در مشهد با مشارکت مدیریت شهری ارتقا یافته است شهردار مشهد مقدس: مدیران ارشد عراق و ایران به خدمت‌رسانی ارزنده پرسنل شهرداری مشهد اذعان دارند + فیلم خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر یک حماسه بود بهره‌گیری از توان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ساختمان مرکزی فرماندهی آتش‌نشانی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۰۸۸۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
شهردار مشهد: ساختمان مرکزی فرماندهی آتش‌نشانی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم
شهردار مشهد گفت: در این دوره از سال گذشته ساختمان مرکزی فرماندهی، اداری و مدیریت آتش‌نشانی که بزرگ‌ترین مجموعه در شرق کشور و دومین مجموعه بعد از تهران خواهد بود، در حال ساخت است و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندر شریف امروز، ۶ مهرماه ۱۴۰۳، در رژه روز آتش‌نشانی اظهار کرد: ایام هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، دفاع و شهادت است. برگزاری این هفته تلنگری برای ما بوده که یادآوری کند مدیون چه کسانی هستیم و باید محکم و استوار همچون گذشته مقاومت کنیم.

وی افزود: در برهه‌های مختلف دشمنان حوادث مختلفی را رقم زدند، اما آنچه پیروز شد، مردم و نظام مقدس اسلامی بودند که روز به روز بر قدرت نظام افزوده شده و امروز یکی از قدرت‌های بی‌نظیر منطقه و جهان است. با رهبری مقام معظم رهبری بر این اقتدار افزوده خواهد شد.

قلندر شریف ادامه داد: نگاه همه مظلومان عالم به نظام اسلامی بوده و این نظام پایه حق و حقیقت و دفاع از مظلومان هست و خواهد بود. همان‌طور که مقام معظم رهبری هشت،نُه سال پیش فرمودند نظام صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید، هفده،هجده‌ سال باقی مانده که با این رفتار زودتر محقق خواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه یکی از خط قرمز‌های مدیریت شهری و شهرداری، ایمنی شهروندان است، عنوان کرد: در خط مقدم حفظ و حراست از این خط قرمز، جان‌نثاران آتش‌نشان هستند. خانواده بزرگ شهرداری شامل حوزه‌های مختلفی است که یکی از حوزه‌های همیشه‌بیدار، نیرو‌های آتش‌نشان هستند که شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند.

وی بیان کرد: نیرو‌های صف و ستاد همیشه برای افزایش ایمنی و حفظ جان مردم آماده هستند. مدیریت شهری و شهرداری پای کار مردم بوده و هست. نیرو‌های شهرداری نیز همه‌جا ثابت کردند که در هر حوزه‌ای حتی حوزه‌هایی که از نظر قانونی جزو وظایفشان نیست، پای کار بوده و بیست‌وچهارساعته و در همه ایام آماده‌باش هستند.

قلندر شریف اضافه کرد: در دهه آخر صفر با توجه به خیل عظیم جمعیت زائران که ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در مشهد حضور داشتند و جمعیت مشهد سه برابر شد، اما خوشبختانه هیچ حادثه‌ای نداشتیم. شبانه‌روزی مدیریت کردند که برای مردم اتفاقی نیفتد. این نشانه عشق و علاقه به زائران است. آتش‌نشانان جزو مجاوران ویژه و خدمتگزاران خاص هستند که از همه همکاران آتش‌نشانی صمیمانه تشکر می‌کنم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه سازمانی با این عظمت تا الان خانه‌به‌دوش است، تصریح کرد: آتش‌نشانی ساختمان مستقری ندارد و همیشه مستأجر بوده که در این دوره از سال گذشته ساختمان مرکزی فرماندهی، اداری و مدیریت که بزرگ‌ترین مجموعه در شرق کشور و دومین مجموعه بعد از تهران خواهد بود، در حال ساخت است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->