صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: شهادت می‌دهم که مدیریت شهری در حوزه خدمت‌رسانی در ایام اربعین و دهه پایانی صفر سنگ تمام گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در آیین شکرانه خدمت که در تالار شهر مشهد برگزار شد گفت: باید خدارا شبانه‌روز شکر کنیم که می‌توانیم زائر اهل بیت (ع) را تکریم کنیم، احتمال دارد در اقصی‌نقاط کشور این توفیق نصیب اکثر مردم بشود که در ایام اربعین به عراق رفته و به زائران امام حسین (ع) خدمت کنند، اما قطعا این توفیق نصیب‌شان نخواهد شد که در مشهد و به زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: شهادت می‌دهم که مدیریت شهری در حوزه خدمت‌رسانی در ایام اربعین و دهه پایانی صفر سنگ تمام گذاشت. امسال در ایام اربعین به عراق و عتبات مشرف شدم و زحمات پرسنل شهرداری مشهد را از نزدیک مشاهده کردم. پرسنل شهرداری با تمام قوا پای کار آمده و در حوزه برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی از هیچ تلاش و کاری دریغ نکردند. هرجا دست کمک دراز کردیم، پرسنل شهرداری مشهد با آغوش باز کمک کردند.

فرماندار مشهد یادآور شد: نه تنها در حوزه شهری مشهد، بلکه شهرداری مشهد در تمام حوزه شهرستان مشهد خدمت‌رسانی کرد. شهرداری مشهد نه به دلیل وظیفه ذاتی خود، بلکه از سر عشق و خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) هرکاری که بر زمین مانده بود را انجام می‌دادند. آن کسانی هم که وظیفه‌ای در انجام برخی امور نداشتند، پای کار آمده و کمک می‌کردند.

داوری بیان کرد: در مسیر ملک‌آباد به مشهد در موضوع تامین آب و نظافت مشکل داشتیم. باید تقاضا می‌کردیم که این مسئله حل شود، اما رئیس و اعضای شورای شهر مشهد بدون اینکه درخواستی از آنان کنیم به این مسیر رفته و این مسائل را شناسایی و حل کردند.

وی اظهار کرد: امسال در دهه پایانی صفر موکب‌های زیادی در مشهد ایجاد شد. خیابان امام رضا (ع) مشهد مملو از موکب بود و انتظار می‌رفت به دلیل حجم تعداد بالای موکب‌ها و زباله‌هایی که ایجاد می‌شود نتوان در این خیابان راه رفت، اما پرسنل شهرداری حتی اجازه نمی‌دادند زباله‌ای روی زمین بیافتد.

فرماندار مشهد گفت: هنوز زائران در محل‌های اسکان خود مسقر نشده بودند که وسیله ایاب و ذهاب آنان فراهم می‌شد. تمام حوزه‌های اسکان مشهد پر شده بود، اما در ظرف یک ساعت ظرفیت‌های اسکان شهرداری مشهد برای اسکان زائران آماده می‌شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.