صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم فرهنگ کمک به خدمات آتش‌نشانان در جامعه ما تحقق پیدا کند و مردم ما با آتش‌نشانان همراهی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد زهدی امروز، ۶ مهرماه، در رژه روز آتش‌نشانی اظهار کرد: شهر مشهد شرایط ویژه‌ای دارد، سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داریم که در نتیجه حضور آن‌ها حوادث بیشتر می‌شود.

وی افزود: ما در سال گذشته و امسال کمترین حادثه‌ها را داشتیم و مشکل خاص و اساسی در سطح مشهد و استان نداشتیم. این تحقق پیدا نمی‌کرد اگر آتش‌نشانان اقدامات پیشگیرانه و خوبی را انجام نمی‌دادند که ما کمترین حادثه را داشته باشیم.

زهدی با بیان اینکه فلسفه امروز رشادت آتش‌نشانان در ۷ مهر ۵۹ در پالایشگاه آبادان و ایثارگری، ازخودگذشتگی و جان‌فشانی همکاران آتش‌نشان بود، عنوان کرد: بسیاری از آتش‌نشانان تنها برای شغل نمی‌آیند، بلکه برای خدمت، جان‌فشانی و عشق می‌آیند. این امر جز با همراهی خانواده آتش‌نشانان تحقق پیدا نمی‌کند. اگر کمک آن‌ها نباشد، شاید خدمت این دوستان نتواند به شکل مناسب و خوبی انجام شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: آتش‌نشانان و خانواده‌های آن‌ها در انجام اقدامات خوب ایمنی و پیشگیری، به مردم ما کمک می‌کنند. خدمات تمام آتش‌نشانان قابل تحسین و تقدیر است و برخی مواقع قابل بیان نیست. امیدواریم فرهنگ کمک به خدمات آتش‌نشانان در جامعه ما تحقق پیدا کند و مردم ما با آتش‌نشانان همراهی کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.