صحبت‌های حاجی بگلو، رئیس شورای عالی استان‌های کشور، در برنامه «صف اول» شبکه خبر + فیلم تشکیل اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی بازی ایران و قطر در مشهد مردمی سازی اقدامات مهم‌ترین محوریت شورای ششم | ارتقای ۴۷ درصدی سرانه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار مشهدمقدس راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت فردا (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود بیش از ۶۸ هزار نفر در سامانه سرویس مدارس سپند در مشهد ثبت‌نام کرده‌اند | اعلام ۳ شماره تماس برای پیگیری مشکلات سامانه سپند اعمال‌قانون ۲۷۴۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۵ مهر ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در میدان استقلال، سه‌راه خیام و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۵ مهر ۱۴۰۳) انجام بیش از ۴۷ میلیون سفر از طریق مترو مشهد در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ هم‌افزایی مدیریت شهری مشهد و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اجرای کلان‌پروژه‌های شهری | تأمین منابع آبی پایدار فضای سبز با انتقال پساب پرکندآباد به آزادگان وقتی مشهدی‌ها مردگان خود را در خانه می‌شستند خداحافظی با دیوار‌های کاهگلی محله عباس‌آباد مشهد ظرفیت کم نظیر میزبانی مشهد در برگزاری اجلاسیه‌های بین المللی| پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید امیرعبداللهیان + فیلم فرماندار مشهد: مدیریت شهری در خدمت‌رسانی طی دهه پایانی صفر سنگ تمام گذاشت ناصحی: فرهنگ میزبانی در مشهد با مشارکت مدیریت شهری ارتقا یافته است شهردار مشهد مقدس: مدیران ارشد عراق و ایران به خدمت‌رسانی ارزنده پرسنل شهرداری مشهد اذعان دارند + فیلم خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر یک حماسه بود بهره‌گیری از توان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد راهکارهایی برای ارتقای شهرها رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد: پلاک‌های قولنامه‌ای تهدیدی برای جان و مال شهروندان است اتمام مطالعات و طراحی مجموعه ورزشی «رضوان» در محله نوغان مشهد تا انتهای آذر ۱۴۰۳ تمجید مدیران ملی از خدمات شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تشکیل اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی بازی ایران و قطر در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۰۸۱۲
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
تشکیل اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی بازی ایران و قطر در مشهد
اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز پنجشنبه ۵ مهر اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، محمدرضا ساکت عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران و دیگر مسئولان امنیتی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه این جلسه اظهار کرد: موضوع برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. باید گفت مسئولان استان در راستای حمایت از فوتبال، ورزش ملی و ظرفیت‌های شایسته این استان، جمع‌بندی داشتند که این مسابقه در مشهد مقدس برگزار شود.

ساکت با اشاره به ظرفیت محدود استادیوم امام رضا(ع) افزود: ورزشگاه ظرفیت بالایی ندارد، اما طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ظرفیت‌های جانبی مثل فرهنگسراها، سینما‌ها و فضا‌های فرهنگی به کمک برگزاری این دیدار خواهند آمد. 

وی به ویژگی‌های منحصر به فرد استادیوم امام رضا(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: این استادیوم یک ورزشگاه مدرن، استاندارد و با کیفیت عالی است، اما نمی‌تواند پذیرای همه فوتبال دوستان باشد. بر این اساس طبق تاکید مسئولان همچون فرمانداری مشهد مقدس، هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری؛ بستر‌های جانبی در شهر فراهم خواهد شد تا این بازی در فضای متفاوت از تلویزیون پخش شود و فوتبال دوستان با نهایت کیفیت آن را تماشا کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: هفته قبل به همراه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه بسیار مدرن و استاندارد امام رضا علیه السلام بازدید کردیم و همچنین جلساتی با استاندار خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم. باید گفت؛ جلسات هماهنگی شروع شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است. همچنین کمیته‌های مختلف ذیل این ستاد تحت موضوعات گوناگون تشکیل شده تا این دیدار به بهترین کیفیت برگزار شود.

وی تاکید کرد: سیستم کمک داور ویدیویی در استادیوم امام رضا علیه السلام تجهیز خواهد شد و هم‌اکنون اقدامات پیرامون این امر درحال اجراست.

گفتنی است؛ ۲۴ مهرماه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->