ویدئو | بغض سنگین گوینده خبر المیادین هنگام اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله گفتگو با بانوی نویسنده‌ای که بیش از ۶۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته است شهید هاشمی نژاد: انقلاب اسلامی، شأن پیشگامی به بانوان داد پادکست | پستوی مسجد جاده ابریشم شد اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» تمدید شد نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.