ویدئو | بغض سنگین گوینده خبر المیادین هنگام اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله گفتگو با بانوی نویسنده‌ای که بیش از ۶۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته است شهید هاشمی نژاد: انقلاب اسلامی، شأن پیشگامی به بانوان داد پادکست | پستوی مسجد جاده ابریشم شد اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» تمدید شد نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد
سرخط خبرها
اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود

اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۱۰۶۷
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی به‌خاطر اینکه افراد خانواده‌ها را بعد از یک هفته کار و تلاش، در روز جمعه کنار هم جمع می‌کند، می‌تواند موجبات شادی مؤمنانه در دل خانواده‌ها را فراهم کند و به تحکیم روابط خانوادگی منجر می‌شود.

حدیث فاطمی | شهرآرانیوز، روز پایانی هفته دفاع مقدس برای اهالی شاهنامه مصادف شده بود با همایش پیاده‌روی خانوادگی که به همت بسیج ناحیه بلال و مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد. این پیاده‌روی از شاهنامه‌ ۶۱ و مسجد صاحب الزمان (عج) شروع شد و به آرامگاه فردوسی خاتمه یافت.

بیش از ۶۰۰ نفر از ساکنان این منطقه در این مراسم جمعی و خانوادگی شرکت داشتند و نقطه شیرین این ماجرا، حضور دختری معلول در برنامه بود که به همراه خانواده خود شرکت کرده بود و در انتهای برنامه، جزو برندگان قرعه‌کشی دوچرخه شد؛ موضوعی که به قاب دوربین عکاسان لطافتی از جنس مهر و تلاش بخشیده بود. زهرا به همراه مادر و پدر و برادر کوچکش در این برنامه شرکت کرده بود و بعد از دریافت هدیه، می‌شد شادی و نشاطش را در چهره و لبخندی که از روی لبانش محو نمی‌شد، دید.

مجید طهوریان‌عسکری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز که در این برنامه حضور داشت، این لحظه را از جمله لحظات ناب این برنامه دانست و گفت: برگزاری چنین‌همایش‌های جمعی و خانوادگی که در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد، به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوانی که در سال‌های جنگ نبودند، بسیار حائز اهمیت است و وظیفه‌ ما مسئولین، رسانه‌ها و همه‌ یادگاران دفاع مقدس است که فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد، گذشت و خدمت را به آن‌ها بشناسانیم. ایران یک کشور هویت‌خیز در موضوعات تاریخی است و طبیعتاً یک مقطع مهم از تاریخ این سرزمین نیز هویت و تاریخ دفاع مقدس است.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس در ادامه، با اشاره به اهمیت سلامت اجتماعی مردم، اظهار کرد: علاوه بر اینکه ما وظیفه داریم خاطرات تاریخی این سرزمین کهن به ویژه خطه‌ توس را که هویت‌خیزترین نقطه‌ تاریخی شهر مشهد بعد از بارگاه حضرت رضا(ع) است، یادآور بشویم، در حوزه‌ سلامت اجتماعی هم مجموعه‌ شهرداری و شورای شهر وظیفه دارند که با برگزاری این همایش‌ها و پشتیبانی آن‌ها، کمک کنند تا مردم سالم‌تری داشته باشیم. اگر خواستار محوشدن معضلات اجتماعی و داشتن شهر سالم هستیم، باید هر چقدر می‌توانیم این همایش‌ها را حمایت کنیم.

مجید طهوریان‌عسکری در مورد نقش و اثر برگزاری این همایش‌ها در تحکیم خانواده‌ها گفت: هر اتفاقی که کمک کند خانواده‌ها بعد از درگیری اقتصادی در طول هفته و دوربودن از یکدیگر، در روز جمعه کنار هم قرار بگیرند، به‌ویژه در برنامه‌های شاد و مفرح که سبب ایجاد شادی مؤمنانه در دل خانواده شود، به تحکیم روابط خانوادگی منجر می‌شود.

محمدزاده، فرمانده بسیج ناحیه‌ بلال نیز در خصوص برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: هدف از برگزاری این همایش عمل به فرمایش بزرگان و رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه‌ ورزش همگانی در بین مردم و همچنین الگوسازی ورزش همگانی برای نسل جدید است.

وی در ادامه، به برنامه‌های اجراشده در همایش اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی درنظرگرفته‌شده در این همایش اجرای گروه سرود، نمایش حرکات ورزشی و باستانی، برگزاری قرعه‌کشی با اهدای سه دستگاه دوچرخه، کمک‌هزینه‌ سفر به کربلا و قم و همچنین پنجاه بن خرید لوازم ورزشی به مبلغ یک میلیون تومان با حمایت شهرداری مشهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.