لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در تقویت همدلی و هم افزایی در جامعه ادویه‌های مهم در پخت بهتر ماهی را بشناسید روایت زندگی مادر شهید ژاپنی در سریال مهاجر سرزمین آفتاب حدود ۶۰ درصد از جامعه معلمان را بانوان تشکیل می‌دهند کاهش خطر سکته مغزی پس از یائسگی در زنان با مصرف موز رشد ۳۶ درصدی اهدای خون بانوان در خراسان رضوی (۵ دی ۱۴۰۳) روش‌های از بین بردن لکه چای یا قهوه روی لباس نشان مشهد الرضا(ع)، فرصت ایجاد الگو‌های مناسب برای دختران جوان مادران دارای فرزندان ۳ قلو و بالاتر تحت پوشش بهزیستی، هزینه پرستاری دریافت می‌کنند سوءتغذیه و لاغری مفرط، عوامل مؤثر در یائسگی زودرس عضویت بیش از ۳۷ هزار بانوی هنرمند در صندوق اعتباری هنر طرزتهیه جارکیک یخچالی در خانه + فیلم کدام یک از بانوان بازیگر مجری تلویزیون شدند؟ خانواده، بنیادی‌ترین نهاد کشور پایان کار نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر بدمینتون نایب‌قهرمانی دختران راگبی‌باز مشهدی در کشور
سرخط خبرها
یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند

یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند

  • کد خبر: ۲۹۱۳۶۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هفت هزار راننده در سرویس مدارس این شهر فعال بوده که یک سوم از آنان زن و بقیه مرد هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی مطلق روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت بازگشایی مدارس و سرویس دانش آموزان افزود: اکنون ۱۰ درصد دانش‌آموزان در مشهد متقاضی سرویس مدرسه هستند و ۹۰ درصد به شیوه‌های مختلف به مدرسه می‌روند.

وی بیان کرد: در هفته نخست مهرماه بیشتر حمل‌ونقل دانش‌آموزان با وسیله نقلیه شخصی است و بعد از آن به سمت حمل‌ونقل عمومی پیش می‌رود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به عنوان متولی اصلی خدمات حمل‌ونقل سبک شهری، فراخوانی را در ۲ نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر و ۶۳ شرکت اعلام آمادگی کردند، پس از آن ارزیابی و امتیازبندی انجام و در نهایت ۵۳ شرکت اصلی و پنج شرکت رزرو انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: اولیا نیز در سامانه «سپند» تقاضای خود را بر مبنای نیاز به سرویس ثبت کردند که به بیش از ۹۵ درصد از ۶۸ هزار و ۵۲۹ تقاضای ثبت شده، سرویس اختصاص داده شده است.

چایچی مطلق با بیان اینکه نزدیک به هزار و ۹۰۰ مدرسه در شهر مشهد داریم که ۹۰۰ مدرسه متقاضی سرویس هستند، افزود: نظارت بر تک تک این مدارس کار دشواری است که البته این وظیفه بر دوش ما بوده و حتما انجام خواهیم داد. اولیا با مشاهده مشکل آن را اعلام کنند، اگر هرجا تخلفی باشد درصدد جبران آن برخواهیم آمد.

وی گفت: برای دریافت نظرات، شکایات و گزارش‌های اولیا مسیر‌های مختلفی را پیش‌بینی کردیم که شامل سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، سامانه سپند و شماره‌های ۹-۳۳۴۴۸۱۴۷ است. تاکنون نزدیک ۴۴۰ شکایت در حوزه سرویس مدارس داشته ایم که هفت صدم درصد آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.