بزرگترین رویداد هنر خوشنویسی زنان ایران در برج آزادی برگزار می‌شود روایت بانوی نویسنده کتابی که رهبر انقلاب به تازگی بر آن تقریظ نوشتند| در «پاییز آمد» یک روایت عاشقانه، ادبی، فلسفی داریم بانوان تا چه اندازه به خودمراقبتی اهمیت می‌دهند؟ آغاز هفته ملی سلامت بانوان ایران با شعار «بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم» (۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳) دختر نابینای ایلامی که با تلاش مادرش حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه شد تجلیل از احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز» با این روش جدید پخت برنج، ویتامین‌ها حفظ می‌شوند و میزان آرسنیک کاهش می‌یابد آیا می‌دانستید استفاده از برخی ظروف آشپزخانه و پخت‌وپز سلامت مادران را به خطر می‌اندازد؟ لزوم مدیریت تغییر الگوی آشنایی ازدواج در جوانان پادکست| مادری برای ایتام رونمایی از کتاب «خواهران در آن سوی مرزها»، تولید مشترک زنان ایران و زیمبابوه همه آنچه برای فرزندپروری باید بدانیم |‌ معرفی کتاب «دایره المعارف رفتار با کودک» همه آنچه برای فرزندداری باید بدانیم ویدئو | نویسنده فلسطینی: اسرائیل بیش از ۲۰ سال است که به دنبال کنترل جمعیت فلسطینی‌ها و بازگشت به غزه است چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟
سرخط خبرها
تجلیل از احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز»

تجلیل از احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز»

  • کد خبر: ۲۹۴۷۶۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
آیین بزرگداشت احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز» در حالی در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد که بسیاری از هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در ابتدای بهروز شعیبی کارگردان «آغوش باز» ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: امشب شب پرستاره‌ای است و استادان همه به افتخار بیش از نیم قرن فعالیت هنری خانم احترام برومند عزیز دور هم جمع شده‌اند. افتخار این را داشتم که در این دو سال هم شاگردی ایشان را کنم هم این که در فیلمم بازی کنند.


بازیگران درباره احترام برومند چه گفتند؟

 

محمود بصیری گفت: من ۵۲ سال است که به خانم احترام برومند احترام می‌گذارم. آن‌قدر ایشان محترم هستند که حد و حساب ندارد. احترام برومند هر زمان که به مشکل برخورد کنید، به هر شکلی شده خودش را به شما می‌رساند.

سروش صحت نیز در سخنانی کوتاه عنوان کرد: مفتخرم که اینجا هستم؛ ما در خانه‌ای زندگی می‌کنیم که در سر در آن ۲ کاشی آبی قرار دارد. روی یکی از آنها احترام برومند نوشته شده و روی دیگری داوود رشیدی. این دو کاشی برای ما بسیار اهمیت دارد؛ شهرداری در یک مقطعی روی خانه چهره‌های ماندگار کاشی نصب می‌کرد تا معلوم باشد آن خانه، خانه یک چهره ماندگار است و ما برایمان باعث افتخار است که بیش از ۲۰ سال ساکن این خانه هستیم.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به‌تازگی با احترام برومند همکاری خود را در سریال حسن فتحی آغاز کرده است، با حضور روی سن گفت: احترام برومند در همان سال‌های دور و از طریق تلویزیون فرزندان ما را تربیت می‌کرد. شما خانوادگی اصیل، هنرمند، عزیز و دوست‌داشتنی هستید

رضا کیانیان که در تهران حضور نداشت در پیامی تصویری عنوان کرد: خانواده برومند جای خاصی در هنر ایران دارند و خواهران برومند هرکدام جایگاه خاص خود را دارند. سرآمد آنها نیز احترام برومند است. هرکسی شایسته نامی که روی او می‌گذارند نیست، چون نام‌ها همه معانی زیبایی دارند ولی احترام برومند کسی است که شایسته نامش است. احترام برومند خود احترام است و کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که خانم احترام برومند را دوست نداشته باشد و به او احترام نگذارد.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.