صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ تیر ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۵۶۵۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۴۹
مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت یکهزار و هشتصد و چهل و نهمین عمل اهدای عضو در این دانشگاه خبر داد که طی آن اعضای بدن مرد ۶۰ ساله اهل بجنورد به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: یکهزار و هشتصد و چهل و نهمین عمل اهدای عضو (پنجاهمین اهدای عضو در سال ۱۴۰۵) از اهداکننده مرگ مغزی، زنده‌یاد دوست محمد الهی ۶۰ ساله، انجام شد.

وی افزود: این بیمار که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده بود، در دوم تیرماه ۱۴۰۵ در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر خالقی خاطرنشان کرد: قرنیه‌های زنده‌یاد دوست محمد الهی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از پوست مرحوم برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.