مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی: فدراسیون فوتبال مسئول اجرایی بازی ایران - قطر است حمایت هولدینگ از نکونام: هیچ کس حق بی احترامی به سرمربی را ندارد آنفلوانزای بدموقع شمسایی + عکس تمجید رسانه‌های ایتالیا از مهدی طارمی در آستانه دربی دلامادونیا احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی علیپور جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کرد منچستریونایتد با آلگری وارد مذاکره شد چالش جواد نکونام برای انتخاب جانشین کاپیتان دوم استقلال آیا ارونوف به بازی دربی می‌رسد؟ گاریدو افشاکننده ترکیب تیم پرسپولیس را تهدید به اخراج کرد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس؟ حضور زبیر نیک‌‎نفس در دربی قطعی است احتمال برگزاری دیدار استقلال-النصر در ورزشگاه تختی امید هیئت‌مدیره استقلال به پرسپولیس! | کاش دربی را ببازیم ادعای وزارت راه در خصوص جایزه آرین سلیمی: زمین معارض ندارد! آمادگی تیم ملی ایران برای رویارویی با فرانسه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ + فیلم میزبانی بازی‌های ملی؛ از پتانسیل‌های بزرگ تا شکست‌های مدیریتی اجرای ترکیب چرخشی در پرسپولیس جاسوس پرسپولیس پیدا شد؟ گاریدو پاختاکور را به دربی ترجیح می‌دهد
سرخط خبرها

احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی

  • کد خبر: ۲۶۰۰۶۳
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی
درحالی که غیبت روزبه چشمی به دلیل محرومیت از دربی قطعی است، احتمال می‌رود کاکوتا و بلانکو نیز به دلیل مصدومیت حضور در این بازی را از دست بدهند و به دربی ۱۰۴ نرسند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مشکلات استقلال برای دربی 104 کم نیست. علاوه بر حواشی متعددی که بعد از تساوی مقابل نساجی اردوی آبی‌ها را فرا گرفته و اختلافات میان نکونام و سمیعی نگاه‌ها را متوجه خود کرده است، غیبت روزبه چشمی که به نظر می‌رسید حاصل اشتباه داوران در تصمیم گیری است برای نکونام چالش ایجاد کرده است. 

اما همه مصائب جواد نکونام برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در بازی با رقیب سنتی غیبت چشمی و حواشی به وجود آمده اخیر نیست. کاکوتا و بلانکو نیز ممکن است در بازی فوق حساس استقلال مقابل پرسپولیس غایب باشند که اگر این خبر در روزهای آتی از سوی پزشکان استقلال تایید شده و از بازی کردن این دو بازیکن خارجی ممانعت شود، دست سرمربی استقلال بیش از پیش برای رسیدن به نتیجه دلخواه در دربی بسته خواهد شد.

هرچند که فوتبال قابل پیش بینی نیست و اساسا وضعیت دو تیم پیش از دربی را نمی‌توان ملاک موفقیت قطعی تیم‌ها دانست اما پر واضح است که غیبت این دو بازیکن خارجی در کنار روزبه چشمی برای نکونام ره آورد تلخی به همراه خواهد داشت و دست او را در این بازی خالی خواهد کرد.

سرمربی استقلال خیلی دوست دارد در بازی با رقیب سنتی همه ارکان تیمش را در اختیار داشته باشد اما غیبت چشمی قطعی شده و حضور این دو بازیکن خارجی هم در هاله‌ای از ابهام است تا او روزهای عذاب آوری را در حالی که زمزمه کنار رفتنش از سرمربیگری استقلال به گوش می‌رسد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->