چالش جواد نکونام برای انتخاب جانشین کاپیتان دوم استقلال آیا ارونوف به بازی دربی می‌رسد؟ تهدید گاریدو به اخراج افشاکننده ترکیب تیم پرسپولیس بازگشت کریم باقری به پرسپولیس؟ حضور زبیر نیک‌‎نفس در دربی قطعی است احتمال برگزاری دیدار استقلال-النصر در ورزشگاه تختی امید هیئت‌مدیره استقلال به پرسپولیس! | کاش دربی را ببازیم ادعای وزارت راه در خصوص جایزه آرین سلیمی: زمین معارض ندارد! آمادگی تیم ملی ایران برای رویارویی با فرانسه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ + فیلم میزبانی بازی‌های ملی؛ از پتانسیل‌های بزرگ تا شکست‌های مدیریتی اجرای ترکیب چرخشی در پرسپولیس جاسوس پرسپولیس پیدا شد؟ گاریدو پاختاکور را به دربی ترجیح می‌دهد رضایت گاریدو از فرجی| فرشاد در دربی؟ پخش زنده بازی رئال مادرید و اسپانیول (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و بورنموث (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) | دیاز، سلاح جدید آنفیلد تاریخ و ساعت بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال | تلاش شاگردان شمسایی برای صدرنشینی باشگاه استقلال به دنبال بخشش چشمی برای دربی عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال: چهاربازی، شش گل خورده! تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و آرسنال | نبرد تاج و تخت در جزیره
سرخط خبرها

ادعای وزارت راه در خصوص جایزه آرین سلیمی: زمین معارض ندارد!

  • کد خبر: ۲۶۰۰۰۳
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
ادعای وزارت راه در خصوص جایزه آرین سلیمی: زمین معارض ندارد!
وزارت راه و شهرسازی به صحبت های آرین سلیمی در خصوص جایزه المپیکی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با حواشی به وجود آمده در رابطه با زمین واگذار شده به آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک، اظهار کرد: قانونی برای اهدای زمین به قهرمان ورزشی وجود ندارد و تاکنون نیز چنین اقدامی انجام نشده، اما با توجه به اقدام شایسته و ارزشمند این ورزشکار جوان و با دستور استاندار مقرر شد در سایت جوانی جمعیت که به خانواده‌های دارای سه فرزند زمین اهدا می‌شود یک قطعه برای آرین سلیمی در نظر گرفته شود و با مقام عالی وزارت نیز هماهنگی‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله برای انجام کار‌های قانونی اقدام شد و زمین اکنون به ایشان تحویل داده شده و هیچگونه معارضی ندارد.

وی یادآور شد: با آرین سلیمی تماس گرفتیم و وی به ما هم گفت چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند. از وی خواستیم آنها را به ما معرفی کند، اما وی گفت این موضوع را از کسی شنیده است. حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.

الماسی افزود: این ورزشکار افتخار ماست، اما از مجری برنامه گلایه داریم، زیرا با شنیدن این صحبت‌ها می‌توانستند با ما تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->