به گزارش شهرآرانیوز؛ فاطمه زندهبودی با اشاره به اینکه مادربلاگرها از زندگی فرزندانشان در فضای مجازی به تولید محتوا می پردازند، اظهار کرد: بلاگرها ممکن است یا محصولاتی بفرشند یا تبلیغاتی در فضای مجازی با تولید محتوا از زندگی فرزندانشان قرار دهند که از این طریق کسب درآمد کنند.
وی با اشاره به اینکه مادربلاگرها و والدین بلاگر افرادی هستند که به معرفی فرزندپروری، فلسفه آن و توصیف معنای پدر و مادری و ... می پردازند، تصریح کرد: مادربلاگرها همزمان با تولید محتوا از زندگی فرزندانشان در فضای مجازی با فشارهای روحی و روانی زیادی رو به رو هستند اما نمی توانند رویه ای که انتخاب کرده اند را تغییر دهند چون به این روند نیاز پیدا کرده اند.
این کارشناس ارشد علوم ارتباطات با اشاره به آسیب هایی که مادربلاگری می تواند در فرزندپروری به دنبال داشته باشد، افزود: بلاگری مادران باعث شده نه تعریفی برای حریم خصوصی کودک وجود داشته باشد و نه قانونی داریم که از کودکان حمایت کند.
منبع: خبرگزاری آنا