صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

این جزایر تا ابد ایرانی اند

  • کد خبر: ۲۹۵۹۷۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
آنچه بنگاه‌های خبرپراکنی صهیونیستی در پیش گرفته اند دقیقا تمامیتِ ارضی ایران را و تمامیتِ عِرض و آبروی ایرانیان را تهدید و تخریب می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دروغ می‌گویند که مشکلشان با جمهوری اسلامی است. آن‌ها ایرانِ جغرافیایی و تاریخی و هویتی را هدف گرفته اند. آنچه بنگاه‌های خبرپراکنی صهیونیستی در پیش گرفته اند دقیقاً تمامیتِ ارضی ایران را و تمامیتِ عِرض و آبروی ایرانیان را تهدید و تخریب می‌کند.  صهیون اینترنشنال که نام مقدس ایران را به غصب پیشوند نامِ حقیر خود کرده است، بی بی سی و دیگر رسانه‌های که آبشخورشان، گندابِ صهیونیسم است، فارسی زبانانِ اجاره‌ای که به سربازی دشمن رفته اند، همه و همه کلمه به کلمه و تصویر به تصویر هم داده اند تا با مهندسیِ تصورات، آنچه دشمن می‌خواهد را اول در ضمیر جهانی و بعد اگر بتوانند در زمینِ ما محقق کنند.

فضای مجازی هم شده است سرای کسانی که وقتی با پدر قهر می‌کنند شیشه خانه را می‌شکنند. نمی‌فهمند که شیشه شکسته خودشان را بیشتر در معرض سوز سرما قرار می‌دهد. نمی‌فهمند که اکنون زمان من و تویی نیست. وقتِ گروکشی هم نیست. زمانِ کنار هم ایستادن برای وطن است. 

ایران همه ما را کنار هم می‌خواهد. با همه سلایقی که داریم باید توانمان را روی هم بگذاریم چنان که برای ساختن خانه، خشت روی خشت می‌گذارند. اندک توجهی کافی است تا ببینیم از هر سو برای هستی ما دندان تیز کرده اند. پیوسته هم به بدخواهی برای ایران ضریب می‌دهند. همین ماجرای جزایر سه گانه تا ابد ایرانی را در نظر بگیریم. 

دشمنان وطن یک روز شرق را کنار خود می‌کشند و از آن‌ها برای حق نمایی توقع باطل خود امضا می‌گیرند و دیگر روز امضای غرب را پای بیانیه خود می‌نشانند. از روسیه و چین گرفته تا بلوک غرب و اخیرا هم اتحادیه اروپا را کشور‌های حاشیه خلیج فارس به یاری خواسته اند تا برای تعبیر خوابشان کمک کنند. آن‌ها برای جعل تاریخ پول خرج می‌کنند و برای غصب خاک و پاره کردن پیراهن ما دندان تیز اجاره می‌کنند. می‌پندارند وقت را مناسب یافته اند. به ویژه که گله گرگ‌های صهیونیست و کفتار‌های اجاره‌ای را مهیای هجوم به شیران می‌بینند. 

می‌پندارند می‌توانند نقشی که همواره بر آب می‌زدند را این بار بر خاک رسم کنند، اما نمی‌دانند شیر، چون برخیزد، هم گله گرگ و کفتار را خواهد تاراند و هم بیشه خود را چنان نگه خواهد داشت که دست‌های دراز شده از همیشه کوتاه‌تر شوند. برخاستن شیر از نقشه ایران، نقش آفرینی همه ایرانیان را می‌طلبد. هوشیاری و همراهی همه ما را اقتضا می‌کند. در زمین رسانه‌ای دیگران نباید خانه کرد. کارِ خویش را باید دقیق انجام داد تا آرزوی بیگانه باز هم بیگانه با واقعیت باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.