نتیجه نشست شورای امنیت در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ایران چه بود؟ یمن سه کشتی را در حمایت از غزه و لبنان هدف قرار داد هلاکت یک فرمانده صهیونیست در شمال نوار غزه (۷ آبان ۱۴۰۳) پنتاگون: در حین حمله به ایران با اسرائیل در ارتباط بودیم نتانیاهو از آمریکا بابت همکاری در حمله به ایران تشکر کرد حکم اعدام «جمشید شارمهد» اجرا شد ۲ انفجار در نزدیکی یک کشتی در سواحل یمن وزرای خارجه ایران و عربستان درباره تحولات منطقه گفتگو کردند (۷ آبان ۱۴۰۳) هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره ۱۱ میلیون آواره جنگ سودان کمیسیون تلفیق مجلس با کلیات بودجه سال ۱۴۰۴ موافقت کرد تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «ایستگاه خیابان روزوِلت» به زودی منتشر می‌شود حمله موشکی سنگین حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۷ آبان ۱۴۰۳) «محمدباقر الفت» به عنوان مشاور و دستیار رئیس قوه قضاییه منصوب شد شمار شهدای غزه از ۴۳ هزار تن فراتر رفت تکذیب اظهاراتی درباره آمار موشک‌های شلیک شده رژیم صهیونیستی دبیر شورای عالی امنیت ملی: عملیات رژیم صهیونیستی کمترین تأثیری بر توان نظامی ایران نداشته است پزشکیان: مسائل استان سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه در دولت در حال پیگیری است پاسخ رهبر معظم انقلاب درباره خرید و فروش تولیدات شرکت‌های صهیونیستی وزارت امور خارجه چین به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد اژه‌ای: عوامل حادثه تروریستی تفتان را به اشد وجه مجازات خواهیم کرد
سرخط خبرها

سربازان دور از وطن

  • کد خبر: ۲۹۶۶۵۰
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
سربازان دور از وطن
ایرانی عزیز است هر جای جهان که باشد، حتی اگر در دورترین نقطه عالم زندگی کند. او سرمایه ملی است و حتی می‌توان «سرباز وطن» خواندش.

ایرانی عزیز است هر جای جهان که باشد، حتی اگر در دورترین نقطه عالم زندگی کند. او سرمایه ملی است و حتی می‌توان «سرباز وطن» خواندش، وقتی جایی که هست، به ایران فکر می‌کند و دغدغه اش، تعالی ایران و اعتلای مردم ایران است. من اینان را سربازان دور از وطن می‌دانم که خاکریز دفاع از میهن را هزاران کیلومتر آن سوتر از مرز‌ها بنا کرده اند. «ضد ایرانی»، اما خبیث است، حتی اگر در قلب پایتخت زندگی کند. اینان سربازان دشمن اند، حتی اگر جیره و مواجبشان نرسد. اگر لباس سرباز بیگانه هم به تن نداشته باشند، باز بیگانه اند. کم نداریم از این ها؛ هرچند کمشان هم زیاد است.

آنانی که نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می‌کنند؛ یک گروهشان اسرار نظامی و نظام را لو می‌دهند، یک جماعت به فرسایش روح و روان مردم مشغولند، بخشی هم نفت روی نهال امید می‌پاشند و عده‌ای هم بنزین بر خشم مردم. اینان «ضد ایرانی» هستند که جز به «لعنت ا... علیه» نمی‌شود نام ننگینشان را بدرقه کرد. کم ضربه نخورده ایم از این جماعت؛ چه زمان جنگ و چه در پررنگ کردن خط تحریم‌ها و چه امروز. بی خردی شان تا جایی است که نمی‌فهمند خود هم در تحمل شرایط سخت، باید کنار دیگران باشند. پز‌های مدرن می‌دهند، اما فهمشان به عقب افتادگی داعشی‌های انتحاری است. 

از آن سو، اما ایرانی‌هایی هستند که به هر دلیل رحل اقامت در گوشه‌ای از جهان افکنده اند و جانشان به ایران چنان گره خورده است که نمی‌توانند دید نسیمی جز به مهر، زلف هموطنی را شانه زند؛ کسانی که در اوج تحریم ها، راحت طلبی را بر خود حرام می‌کنند تا به هر شکل ممکن با دور زدن تحریم‌ها به وطن کمک کنند. کسانی که در لایه‌های قدرت در دیگر کشور ها، صاحب جایگاه می‌شوند، اما دلشان به نام ایران، چنان ضربان می‌گیرد که برای جلوگیری از ضربه‌های احتمالی به ایران، هر خطری را به جان می‌خرند تا خبر را به وطن برسانند که چه تله‌هایی سر راه ما قرار می‌گیرد؛ کسانی که زندگی خود را دارند، اما در دیپلماسی عمومی جهانی، یک سرباز بلکه افسر موفق برای ایران اند. 

سرمایه‌های قابل احترام اینان اند که بی هزینه و ردیف بودجه، می‌کوشند اوضاع برای ایران و جمهوری اسلامی ایران، چنان ردیف شود که به روز‌های بهتر برای ایرانیان بینجامد. اینان را باید عزیز داشت و نامشان را با «رحمه ا... علیه» بدرقه کرد که عزت خواه ملک و ملت اند. آنان که جز این نگاه و رفتار دارند، ضد ایرانی اند. هر نامی هم که بر خود بگذارند، فرقی نمی‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->