انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی پس از بالا رفتن قیمت بنزین

  • کد خبر: ۱۰۰۲۱
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی پس از بالا رفتن قیمت بنزین
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اعلام کرد: افزایش قیمت سوخت باعث بالا رفتن قیمت بلیت اتوبوس در مشهد نمی شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی حسینی‌پویا اظهار کرد: سامانه (UTCMS.IR) متعلق به سازمان شهرداری‌ها است. براساس این سامانه سهمیه‌ سوخت، لاستیک و مزایای تامین اجتماعی به رانندگان تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: رانندگان ناوگان شاغل درحوزه حمل‌و نقل درون‌شهری برای برخورداری از مزایای فوق باید خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند. همچنین برای تکمیل و تائید اطلاعات ضروری در زمینه پروانه اشتغال به کار رانندگان و پروانه فعالیت ناوگان از این سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به افزایش سوخت شاهد افزایش مسافر در حدود  4.5 درصد بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم این افزایش به 5 درصد نیز برسد. 

حسینی‌پویا ادامه داد: شهرداری در راستای افزایش تعداد مسافران، 120 دستگاه اتوبوس را بعد از گذراندن پروژه بازسازی (بالابردن کیفیت اتاق، موتور، سیستم گرمایشی) وارد چرخه اتوبوس‌رانی کرده و همچنین 40  اتوبوس دیگر به این تعداد اضافه شده است.

وی ادامه داد: برای سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها تمهیدات لازم انجام شده است. همه اتوبوس‌ها دارای سیستم گرمایشی هستند و در صورت مشاهده نقص در این سیستم به تعمیرگاه اتوبوسرانی فرستاده می‌شوند.

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس شود. هیچ‌گونه صحبتی در این زمینه نشده است.  

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->