آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک ملک به اموال استقلال اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۰۸۱۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
یک ملک به اموال استقلال اضافه می‌شود
یکی از اموال باشگاه استقلال احتمالا به زودی به لیست اموال این باشگاه اضافه می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سازمان خصوصی سازی با توجه به اعلام قرار گرفتن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بورس، توضیحاتی درباره دارایی‌های این دو باشگاه ارائه کرده است. در رابطه با باشگاه استقلال یک بخش مربوط به کمپ مرحوم ناصر حجازی بود که ظاهرا بخش فیزیکی این زمین در اختیار شهربازی ارم بود که با موافقت وزارت ورزش و جوانان در اختیار این باشگاه قرار گرفت.


در این بین، جالب است بدانید زمینی در یکی از استان‌ها از دهه‌های قبل در اختیار استقلال بوده است اما یکی از مدیران سابق این باشگاه آن را به انحصار خود در آورده بود. در سال‌های اخیر برخی مدیران سعی کردند این زمین را از مدیرعامل اسبق بگیرند اما موفق به این کار نشده بودند. با شکایت باشگاه استقلال این مدیر چند باری به باشگاه رفت و آمد کرد و در نهایت پذیرفته که باید زمین را به باشگاه استقلال بازگرداند.


گفته می‌شود با توجه به گذشت زمان، این زمین قیمت زیادی پیدا کرده و اگر به دارایی‌های استقلال اضافه شود سود خوبی برای این باشگاه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->