ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->