صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌ ترورهای تاریخ ساز در آمریکا؛ از رونالد ریگان تا دونالد ترامپ مشهد از بحران آب خارج شد؛ اما وضعیت همچنان اضطراری است کدام مناطق کشور درگیر پشه آئدس هستند؟
سرخط خبرها

مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۰۲۷۸۸
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
  • ۱
مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران + فیلم و عکس
امروز (۱۴۰۰/۱۲/۲۹) در حادثه‌ای نادر و در ساعت ۹:۳۴ مشاهده یک قلاده گرگ در محله خانی آباد به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم و اتفاقی نادر در قرن گذشته بود.

وی گفت: ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح امروز مشاهده یک قلاده گرگ در خیابانی در محله خانی آباد اعلام می‌شود که دو ایستگاه به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: خوشبختان این گرگ به کسی آسیب نزده بود و فقط در خیابان ها چرخ میزد.

تعداد بازدید : 1206

ملکی بیان کرد: بعد از ۲-۳ ساعتی که گرگ را تعقیب کردند نیروها توانستند گرگ را سالم و تحت کنترل بیهوش کردند و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی در پایان بیان کرد: تشکر می‌کنم از شهروندان که اطلاع رسانی کردند و کسی نزدیک نشده بود و به شهروندان و گرگ هیچ آسیبی وارد نشد.

تعداد بازدید : 757

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جانسو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
باید بیشتر حواستون باشه یعنی چی گرگ اومده اونجا
اونجا محل زندگی ماعع
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->