ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد تعطیلی دوشنبه‌های بوستان بانوان پارک ملت مشهد مهدی ناصحی: با اجرای پروژه‌های زودبازده، چهره حاشیه شهر مشهد در حال تغییر است گسترش سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در توسعه گردشگری مشهد محافظت از اموال مردم با سازوکار مدیریت حمل و نقل عمومی مشهد | در اتوبوس و تاکسی‌های مشهد چیزی گم نمی‌شود اقساطی کردن هزینه صدور مجوز‌های ساختمانی | وضعیت عمومی درآمدی شهرداری مشهد مطلوب است اقتدار لایزال انقلاب اسلامی هوای کلانشهر مشهد برای چهارمین روز متوالی ناسالم است (۱۲ مهر ۱۴۰۳) همراهی سمن‌ها در رفع مسائل شهری نصب دوربین در زیرگذر تقاطع‌های غیر همسطح مشهد انتصاب سرپرست منطقه یک شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) انتصاب مشاور عالی شهردار و مدیر منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) روند اجرای احداث پروژه بولوار کرامت مشهد به سرعت ادامه دارد اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اجرای طرح ادغام مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز باهدف راهنمایی زائران خبرداد.

"سید ناصر نعمتی" با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به سردرگمی زائرین و مجاورین و کاهش امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی، خدمات و موازی کاری بین دستگاه‌ها به واسطه تعدد مراکز ارتباط تلفنی در شهرداری، مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز ادغام شد.

وی با بیان اینکه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به منزله یک پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری است که کلیه معضلات اعلام شده از سوی شهروندان را به مسئولان مربوطه منتقل می‌کند، افزود: به منظور تحقق یکپارچگی در کل سازمان شهرداری در مقوله ارتباط مردمی بر آن شدیم تا جهت ایجاد مرکز تماس جامعی در شهرداری با محوریت اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اقدام کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: این اقدام در راستای راه‌اندازی مرکز تماس جامع شهرداری مشهد و تلفیق مرکز تماس راهنمای زائر با ۱۳۷ در ایام نوروز، توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اجرایی شد.

نعمتی همچنین از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->