حمله تند نصیرزاده به مهدی تاج و و فدراسیون فوتبال سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ استراتژی قلعه‌نویی: کیفیت فدای نتیجه | برد‌های اقتصادی ادامه دارد صدای سمیعی را ضبط کن در استقلال پست بگیر | پاشازاده افشاء‌گری کرد حمله خسرو حیدری به مدیران هلدینگ خلیج فارس | پول موز و خرما هم نیست! برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی دستیار پرتغالی کادرفنی استقللال پرید! توافق نهایی نکونام با کریم انصاری فرد نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو!
سرخط خبرها

انتقاد تند پرسپولیس به سیاست یک بام و دو هوای کمیته انضباطی در قبال استقلال!

  • کد خبر: ۱۰۳۷۲۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
انتقاد تند پرسپولیس به سیاست یک بام و دو هوای کمیته انضباطی در قبال استقلال!
تصمیمات کمیته انضباطی باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به برخی از اتفاقات رخ داده واکنش منفی نشان دهند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند روز پیش بود که اعلام شد به زودی جلسه رسیدگی به اتفاقات و حواشی دربی نود و هشتم تهران در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد و در خصوص تخلفات یحیی گل‌محمدی، بهزاد غلامپور و محمد دانشگر در این بازی تصمیم‌گیری می‌شود. حتی اعلام شد که به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی به خاطر درگیری با داور بازی و هل دادن او با محرومیت سنگین روبرو می‌شود.

در این شرایط پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که فدارسیون فوتبال و البته کمیته انضباطی در برخورد با آن‌ها و تیم رقیب برخورد دوگانه دارد. توجیه پرسپولیسی‌ها هم برای این مسئله به حواشی فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش با گل‌گهر سیرجان به صورت ناگهانی وارد زمین شد و هنگام برگزاری بازی به زمین رفت، اما تصمیمی در خصوص او گرفته نشده است.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند تخلف مجیدی خیلی قبل‌تر از بازی پرسپولیس و استقلال انجام شد، اما کمیته انضباطی و البته فدارسیون فوتبال واکنشی روی این موضوع نداشتند و خبری از محرومیت و حتی جلسه برای این مسئله نیست، اما این کمیته به سرعت در خصوص یحیی گل‌محمدی و ماجرا‌های دربی واکنش نشان داده است.

به هرحال باید دید فدارسیون فوتبال در مورد اتفاقات و حواشی دربی چه تصمیمی می‌گیرد و متخلفان این بازی با چه محرومیت‌ها و جرایمی روبرو می‌شوند. البته باید دید فدراسیون و کمیته انضباطی در مورد ماجرای ورود به زمین فرهاد مجیدی چه حکمی صادر می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->