ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

کردستان عراق هدف حمله های راکتی قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۰۴۰۲۴
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
کردستان عراق هدف حمله های راکتی قرار گرفت
رسانه‌های نزدیک به کردستان عراق از حمله راکتی در نزدیکی یکی از پالایشگاه‌های شمال عراق خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های کُردی، شامگاه امروز (چهارشنبه) خبر دادند که صدای دو انفجار در شهرستان خبات واقع در شمال غرب اربیل به گوش رسیده است.

شهردار این منطقه به پایگاه خبری شبکه «کردستان‌۲۴» گفت هنوز مشخص نیست که صدای این انفجارها ناشی از حمله راکتی باشد.

با وجود این شبکه «رووداو» گزارش داد چند راکت کاتیوشا در مرز خبات و کورگسک در استان اربیل فرود آمده؛ اما تلفاتی نداشته است. 
«احمد نبی» بخشدار کورگسک در این خصوص به این شبکه گفت: «راکت‌ها بین کورگسک و مرکز شهرستان خبات برخور کرده‌اند و خسارتی برجای نگذاشته‌اند».

سازمان مبارزه با تروریسم کردستان عراق لحظاتی بعد در بیانیه‌ای ضمن تأیید حمله، خبر داد که سه راکت در نزدیکی پالایشگاه نفت «کورگسک» اربیل برخورد کرده‌اند.

این سازمان می‌گوید که راکت‌ها از منطقه «الحمدانیه» در استان نینوی شلیک شدند و «هیچ خسارتی در پی این حمله راکتی در نزدیکی پالایشگاه نفت کورگسک اربیل به بار نیامده است».

لحظاتی بعد، پایگاه خبری «المعلومه» گزارش داد که این پالایشگاه نفتی متعلق به شرکت «کار گروب» است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->