زمان ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی جانبازان با اضافه شدن مدل‌های جدید تمدید شد تشکیل ۵۴ پرونده تخلف در حوزه فروش لوازم مدارس در مشهد (۲۲شهریور۱۴۰۳) وزارت جهاد کشاورزی: بیش از ۱۶۰ هزار میلیادر تومان به حساب گندمکاران واریز شد معاملات برخط طلا قانونی شد پیش‌بینی بازار خودرو مشهد در شش‌ماه دوم سال جاری (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پنجاهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران چه زمانی برگزار می‌شود؟ وزارت صمت ارز تخصیصی بانک مرکزی را به چه کسی داده است؟ واکنش خنثی بورس به رئیس جدید | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی تمامی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز‌های پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) و شنبه (۳۱ شهریور) بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده تملیکی عرضه می شود نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) سال ۱۴۰۲ کل بودجه عمرانی خراسان رضوی ۳.۳ همت بوده است اعلام نحوه فعالیت طلافروشی‌های مشهد در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) قیمت ۳ خودرو وارداتی جدید اعلام شد ذخیره آب موجود در سد‌های خراسان رضوی رو به کاهش است پول بنزین را روی قیمت خودرو گرفته‌اید، حواستان هست؟ نرخ دلار رشد کرد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد: شرکت‌های خودرویی ماه‌ها پول مردم را نگه می‌دارند و بدقولی می‌کنند سرانه تولید مسکن در کشور «۱۷ متر» است کدام منطقه تهران بین خریداران پرطرفدار است؟ خسارت سرمای زودرس پاییزی به محصولات کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه افزایش حق مسکن کارگران چه شد؟ قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) | محصول جدید پاییزی وارد میوه فروشی‌ها شد
سرخط خبرها

بخشنامه وام ۱۲۰ میلیونی ازدواج به بانک‌های خراسان رضوی ابلاغ شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۱) + جزئیات

  • کد خبر: ۱۰۴۸۴۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
بخشنامه وام ۱۲۰ میلیونی ازدواج به بانک‌های خراسان رضوی ابلاغ شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۱) + جزئیات
دبیرشورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: مبلغ جدید وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با اقساط ۱۲۰ ماهه خواهد بود و از فروردین ماه سال جاری دستورالعمل افزایش سقف این وام به اداره امور و شعب بانک‌های استان ابلاغ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید صفایی نیکو در خصوص پرداخت وام ازدواج با مبالغ جدید در خراسان رضوی اظهار کرد: از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ و طی نامه شماره ۴۶۸۸۷ دستورالعمل افزایش سقف وام ازدواج به اداره امور و شعب بانک‌های استان ابلاغ شده است.

وی افزود: این وام به کلیه زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ به بعد باشد تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ جدید این وام برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

دبیرشورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به شرایط دریافت وام عنوان کرد: برای دریافت این وام احتیاج به یک ضامن معتبر همراه با سفته است. همچنین متقاضی وام پس از معرفی به شعب بانکی معتبر ۱۲ روز فرصت مراجعه به شعبه و پس از آن ۴۵ روز فرصت تشکیل پرونده و دریافت وام را دارد.

صفایی نیکو خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که کارمزد سالیانه وام ازدواج ۴ درصد بوده و طی ۱۲۰ ماه قسط بندی خواهد شد. همچنین این وام قرض الحسنه است و مشمول سود نخواهد بود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام وام ازدواج تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه بانک مرکزی و قسمت ثبت نام وام ازدواج با تکمیل فرم و اطلاعات مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->