کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۰۵۴۹۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
عرضه قابلیت برچسب گذاری کالا‌ها در اینستاگرام
کاربران اینستاگرام در آمریکا که حساب‌های عمومی دارند، می‌توانند از این پس در پست‌هایی که ارسال می‌کنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، این گزینه تاکنون به بعضی برند‌ها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان می‌دهند را خریداری کنند.

اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پست‌های خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبه‌های فروشگاه‌ها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می‌خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌های این شرکت انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می‌کند.

اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیام‌های بی‌صدا و نظرسنجی برای چت‌های گروهی را اضافه کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->