ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب تاسوعای حسینی در سالن شهید بهشتی مشهد ویدئو| عزاداری مردم شهر سماوه عراق در روز تاسوعا با در دست داشتن تصویر رهبر شهید انقلاب ویدئو | حال‌وهوای تاسوعای حسینی در مشهد (۳ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | هدیه‌ای خاص از عتبه عباسیه در برنامه حسینیه معلی ویدئو | روضه‌خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعای سال ۱۴۰۳ در حضور رهبر شهید انقلاب ویدئو | سقف افزایش اجاره‌بها در کشور ۲۵ درصد تعیین شد ویدئو | نذر عباس | روایت مادر شهید مصطفی صدرزاده برای رهبر شهید انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر تاسوعا ویدئو | شنیده نشده‌ها از حضرت عباس (ع) ویدئو| دسته‌روی عزاداران تاسوعای حسینی در خیابان‌‍‌های منتهی به حرم مطهر رضوی (۳ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | «ایلان ماسک» پستی از عزاداری محرم منتشر کرد ویدئو | یکصدوپانزدهمین شب حضور مردم مشهد مقدس در خیابان (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | جاماندگان کربلا در پناه گنبد طلا | مشهد مقدس میزبان عزاداران در شب تاسوعای حسینی (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| پیش نمایش قسمت چهارم سریال «کلاغ» منتشر شد ویدئو| هوای شرجی جزیره کیش (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | نوحه ترکی به سبک «ای صفای قلب زارم» در حسینیه معلی ویدئو | نوای ماندگار جنوب در حسینیه معلی ویدئو | یکصدوچهاردهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۱ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | عزاداری هیئت بوشهری‌ها در صحن قدس حرم مطهر رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| نجم‌الدین شریعتی خادم حرم امام رضا (ع) شد
سرخط خبرها

کافه شهر | از تعزیه تا آسمان دیدار با حسن عبدی

از پدیده‌های نادر این سال‌ها در دنیای آواز و خوانندگی، حسن عبدی، هنرمند خراسانی، است که با حداقل آموزش در این زمینه توانسته به شهرت برسد. البته کم‌وبیش تجربه‌های استادانی را که از نزدیک دیده به گوش گرفته اما همه موفقیتش را مدیون سال‌ها تعزیه خوانی می‌داند. عبدی، راه پیشرفت در آواز را قرائت قرآن می‌داند.
  • کد خبر: ۱۰۶۶۰۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
  • ۱
تعداد بازدید : 282
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
1
باسلام و سپاس.
جناب آقای حسن عبدی شهادت خوان با اخلاص،خوش صدا و پرتحریری هستند.ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان،لازم دیدم نقد سازنده ای هم نوشته باشم.نخست با پوزش از ایشان باید عرض کنم،متاسفانه جناب عبدی اشعار را پر اشتباه می خوانند،به نحوی که گاه نظم را به نثر تبدیل می نمایند.این کاستی به گمانم از آن جهت باشد که ایشان اشعار تعزیه را از نسخه های معتبر نیاموخته اند،بلکه تعزیه را به صورت شنیداری و شفاهی و حضور در مجالس یاد گرفته اند.با پوزش مجدد .
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->