مجازات زورگیری چیست؟ افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای شهادت یک سرباز در پی صاعقه سردشت (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) بروز اختلالات خواب در ۴۷ درصد از زنان یائسه تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش زنان در مدیریت تعادل بین کار و زندگی مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی کشف جسد جوان افغان در جنوب تهران برخورد پراید با تیر چراغ برق در بلوار نماز مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) قتل خونین میهمان همسایه به بهانه یک پیاله ترشی زنجیره آسیب‌ها و آنچه سرقت را در راس بزه‌ها قرار می‌دهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟
سرخط خبرها

ورود قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳۰۰۰ تن ذرت فاسد در کرمانشاه

  • کد خبر: ۱۰۷۰۰۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ورود قوه قضاییه به موضوع تعیین تکلیف ۵۳۰۰۰ تن ذرت فاسد در کرمانشاه
نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: ۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم رسولی فاضل در این باره اظهار داشت: ۵۳ هزار تن ذرت قاچاق از ابتدای سال گذشته توسط کارشناسان در استان کرمانشاه شناسایی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی موظف بوده ذرت‌ها را سریعا تعیین تکلیف کند که تنها ۷ هزار تن از آن‌ها تخلیه شده و تخلیه ۲۰ هزار تن از این محصول بعد از شروع سال انجام شده است.

رسولی فاضل عنوان کرد: علت تاخیر در تخلیه ذرت‌ها این بوده که شرکت پشتیبانی امور دام جهت فروش این ذرت‌ها در ثبت سامانه بازارگاه، دیر اقدام‌کرده است.

رسولی فاضل بیان‌کرد: ایرادی که به سازمان اموال تملیکی گرفتیم این بود که هیچ قراردادی با شرکت پشتیبانی امور دام و طیور نبسته و آن‌ها را ملزم به تخلیه بار نکرده است و صرفا به یک موافقتنامه برای تخلیه بار اکتفا کرده است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: هم اکنون مشکلی که ایجاد شده این است که سیلو‌هایی که ذرت‌ها در آن‌ها نگهداری می‌شود، مختص گندم است و برای نگهداری ذرت‌ها مناسب نیست.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: باتوجه به شرایطی که وجود دارد حداقل یک تا ۲ ماه طول می‌کشد تا این ذرت‌ها را تخلیه کنند.

وی افزود: بخشی از این ذرت‌ها به دلیل شرایط سیلو‌ها فاسد شده و از بین رفته است.  

رسولی فاضل یادآورشد: این ذرت‌ها در مردادماه به سازمان اموال تملیکی معرفی شده است و این محصول در دی ماه به امور پشتیبانی دام فروخته شده است.

رسولی فاضل بیان کرد: یک ماه فرصت داده شده که این ذرت‌ها با سرعت تخلیه شود در همین راستا به دادستانی نامه‌ای ارسال شده تا به این موضوع ورود کرده و در روند تخلیه بار تسریع صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->