آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۹ تُن ماکارونی در مشهد توقیف شد

  • کد خبر: ۱۰۸۳۴۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
۱۹ تُن ماکارونی در مشهد توقیف شد
حدود ۱۹ تُن ماکارونی تولیدقبل که در حال بسته بندی با قیمت جدید بود در مشهد توقیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: یک محموله ۱۵ تنی از ماکارونی تولید قبل به قیمت قبل هر بسته هشت هزار و ۶۰۰ تومان از یک منزل مسکونی با همکاری سربازان گمنام ناحیه بلال مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی افزود: ارزش این محموله به قیمت روز هر بسته ۲۴ هزار تومان حدود ۴۸۰ میلیون تومان است که محتکر قصد داشت این بسته‌های ماکارونی را به قیمت روز بفروشد، اما با تلاش بازرسان از کسب مال نامشروع ۳۲۰ میلیون تومانی محتکر جلوگیری و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین گفت: ۲۷۰ کارتن ۲۰ عددی ماکارونی به وزن سه هزار و ۷۸۰ کیلوگرم نیز  از یک منزل مسکونی واقع در خیابان مطهری شمالی در مشهد کشف شد.

عباس اخوان گفت: این بسته‌های ماکارونی مربوط به تولید قبل هر بسته (هشت هزار و ۶۰۰ تومان) بود که فرد خاطی قصد داشت آن‌ها را به قیمت جدید به بازار عرضه کند، اما با همکاری نیرو‌های اطلاعات سپاه محموله کشف و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->