حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

دامغانی: تماشای ستاره‌ها درس والیبال بود

  • کد خبر: ۱۱۰۲۶۰
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
دامغانی: تماشای ستاره‌ها درس والیبال بود
تماشای بازی فوق ستاره‌های والیبال جهان یک کلاس آموزشی برای همه بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا دامغانی، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی به تمجید از بازی درخشان ستارگانی، چون نیمر انگابت، سیمون و ... در جام باشگاه‌های آسیا پرداخت و گفت: این مسابقات فرصتی بود تا بازیکنان، مربیان و حتی اعضای فدراسیون والیبال رفتار و کردار حرفه‌ای بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک تماشا کنند. من به شخصه نکات زیادی را از این بازیکنان از نوع گرم کردن گرفته تا مسایل فنی یاد گرفته ام.
دامغانی که چند بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بود، افزود: مسابقات باشگاه‌های قاره کهن بعد از مرگ ماتسو دایرا از رونق افتاد و تیم‌های آسیایی همانند چین و کره جنوبی تمایل زیادی به حضور در این مسابقات ندارند. من سال ۷۲ با پیکان فینال باشگاه‌های آسیا را با همین سانتوری ژاپن باختم. ژاپنی‌ها البته همواره در والیبال تلاش خود را انجام می‌دهند و از برد و باخت‌ها ناامید نمی‌شوند. با این همه مشکلات اقتصادی نباید توجیهی بر کم کاری باشگاه‌های ایرانی در رونق این ورزش باشد.
او با اشاره به این نکته که حضور بازیکنان مطرح دنیا انگیزه زیادی را برای تماشای جوانان ایرانی به وجود آورده بود، افزود: باید از نکات مثبت والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بهره بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->