افزایش نگرانی صهیونیست‌ها از تکرار انتفاضه دوم فریادهای مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی| ما از حمله ایران و حزب الله می‌ترسیم وزارت اطلاعات چه سوابقی را در مورد وزرای پیشنهادی بررسی نکرد؟ پرچم فلسطین در مسیر منتهی به حرم امام حسین(ع) به اهتزار درآمد قول مساعد عربستان و عراق برای آزادی دو شهروند ایرانی آمار مجروحان حمله امشب رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی لبنان اعلام شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به روستا‌های لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: هزار و ۲۷۵ نظامی اوکراین امروز کشته شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ترکیه: رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده است حمله اشتباه جنگنده‌های صهیونیست و هلاکت و زخمی شدن هفت نظامی این رژیم (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) پذیرش توافق پیشنهادی آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی به ادعای آمریکا دیدار حکیم و سید حسن خمینی درباره مراسم میلیونی اربعین (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) واکنش قالیباف به تذکر ثابتی درباره اظهارات عراقچی چه بود؟ چرا ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره‌ را فراخوان کرد؟ هیئت اسرائیلی دست خالی از قاهره بازگشت (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) حمله پهپادی صهیونیست‌ها به یک خودرو در جنوب لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تا پایان سال وارد تهران می‌شود تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو مقابل کاروان بلینکن ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به پایان رسید ادعای تکراری مقام آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای ایران
سرخط خبرها

رئیسی به کرمانشاه سفر می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۰۷۷۸
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
  • ۱
رئیسی به کرمانشاه سفر می‌کند
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه از سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور به کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رضایی رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه از سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور به کرمانشاه طی روز‌های آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه در این سفر از رئیس جمهور موضوع طرح‌های عمرانی ملی را پیگیری خواهیم کرد، گفت: از جمله این طرح‌ها که باید تکمیل شود راه‌آهن غرب کشور است که در این سفر، تامین اعتبار برای این پروژه پیگیری خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه تکمیل آزادراه‌های استان و تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه‌ها را نیز از دیگر مطالبات مهم استان اعلام کرد و اظهار کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین مطالبات کرمانشاه در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش آناهیتا و اجرایی شدن آن پس از سال‌ها است.

رضایی همچنین از پیگیری پروژه بزرگ قطار شهری کرمانشاه که اعتبار زیادی در آن هزینه شده و نیمه‌کاره مانده نیز در جریان سفر رئیس جمهور خبر داد.

نماینده کنگاور و هرسین در مجلس همچنین پیگیری مجوز پتروشیمی کنگاور را نیز از دیگر موضوعات مطرح در سفر رئیس جمهور ذکر کرد.

رضایی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد این طرح‌ها انجام شده، گفت: امیدواریم در این سفر رئیس جمهور اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه بیان کرد: قرار است رئیس جمهور در این سفر به شهر کرمانشاه و ۲ شهرستان یعنی هرسین و احتمالا یکی از شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر سفر هم کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
وطندوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
با سلام
انشاءالله احداث آزادراه کرمانشاه همدان وهمچنین احداث تونل در گردنه های اسدآباد همدان مورد توجه مسئولین محترم استان قرار گیرد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->