تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند خرده روایت‌هایی از خانواده‌ کسانی که اعضای بدن‌شان اهدا شد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  مروری چند پرونده پلیسی در مشهد| دستگیری از  کارگران با  دستگیری سارقان امدادرسانی اورژانس مشهد به ۴۰ فرد گرمازده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نسخه دادستانی تهران برای شرکت‌های هواپیمایی پرتأخیر

  • کد خبر: ۱۱۰۷۸۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
نسخه دادستانی تهران برای شرکت‌های هواپیمایی پرتأخیر
دادستان تهران گفت: شرکت‌های هواپیمایی که پرواز آن‌ها تأخیر دارد، موظف شدند؛ یک فروند هواپیمای جایگزین برای انتقال مسافران در نظر بگیرند و در صورت تأخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل رعایت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی "ایران‌ایر" و "تابان" که در چند ماه اخیر بیشترین تأخیرات پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پرواز‌ها تذکرات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور همکاران قضائی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه تذکرات لازم به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع‌رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود.

وی افزود: همچنین تأکید شد تا فروش بلیط با برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

صالحی گفت: در این نشست مقرر شد تا یک فروند هواپیمای جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تأخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تأخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت‌ها رعایت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->