رئیس شورای شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام رضا (ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی (ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر خدمت رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده از محورهای ورودی مشهد مقدس دهه آخر صفر نمایش هم‌افزایی ملی در حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد و خراسان رضوی در روز شنبه یک شهریور ماه ۱۴۰۴ تعطیل است استقرار تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم در آستانه شهادت امام رضا(ع) | احتمال حضور پزشکیان در مشهد طرح خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام‌رضا(ع) ویژه دهه پایانی ماه صفر در مشهد آغاز شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) + فیلم و عکس هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط «قابل‌قبول» قرار دارد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) وزیر کشور: نگاه به مشهد و به ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، ملی است | بازگشت ۲ میلیون تبعه غیرمجاز به افغانستان تا پایان سال ۱۴۰۴ + فیلم وزیر کشور وارد مشهد شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) آمادگی مشهد برای اسکان ۸۰۰ هزار زائر حرم امام‌رضا(ع) در هر شب، طی روزهای آخر صفر ۱۴۰۴
سرخط خبرها

مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد
معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم.

به گزارش شهرارانیوز، نوید زهدی،با اشاره به مشکلات شبکه‌های شارژ من‌کارت مشهد اظهار کرد: در این چند روز اخیر شبکه شارژ من‌کارت‌ها با مشکل مواجه شده بود. این مشکل از سمت ارتباط با شبکه بانکی کشوری و سویچ بانکی بود که باید ارتباط دستگاه‌ها با آن برقرار می‌شد تا بتوانند عملیات شارژ من‌کارت را انجام دهند. ما در این چند روز اخیر پیگیر موضوع بودیم تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.  

وی افزود: قبلا در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده بودیم که دستگاه‌های جایگزین دیگری هم وجود داشته باشد تا اگر موارد احتمالی به وجود آمد، شهروندان بتوانند از موارد جایگزین استفاده کنند. همزمان با شبکه شارژ قبلی چند دستگاه پوز دیگر در شهر پیش‌بینی شده بود که بعد از بروز این مشکل  در باجه‌ها مستقر شده و شهروندان می‌توانستند به این باجه‌ها مراجعه کنند و عملیات شارژ من‌کارتشان را انجام دهند.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد توضیح داد: دستگاه‌های بلیت تک‌سفره در قطار شهری تعبیه شده بود که شهروندان از آن طریق هم می‌توانستند بلیط تک‌سفره خریداری کنند. علاوه بر این روش‌های نرم‌افزارهای موبایلی مثل شهر من، پی‌پاد و IDP هم پیش‌بینی شده بود که از آن طریق هم امکان پرداخت بها در قطار شهری وجود داشت.  

زهدی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم. برای همه دستگاه‌ها یک فایل به‌روزرسانی ارسال کردیم که تمام آن‌ها به‌ روز شوند و آن ارتباط را بتوانند با شبکه‌های بانکی برقرار کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر این ارتباط تقریبا در تمام انواع دستگاه‌های مختلف شارژ من‌کارت برقرار شده اما مساله فعلی این است که تعدادی دستگاه شارژ در اختیار سوپرمارکت‌ها یا مجموعه‌های مشابه است. ممکن است این دستگاه‌ها در آن بازه به‌روزرسانی خاموش بوده و فایل به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشند. همچنین تعدادی از دستگاه‌ها مدل‌های خاصی مانند لن است که ما در حال بررسی برقراری ارتباط مجدد این دستگاه‌ها نیز هستیم.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: آن دستگاه‌هایی که شامل این ۲ دسته یوده و به‌روزرسانی را دریافت نکردند، شناسایی خواهد شد و شماره سریال‌ها را استخراج می‌کنیم و بر آن مبنا این‌ به‌روزرسانی‌ها را یا از طریق سرور یا به صورت دستی و تک به تک انجام می‌دهیم. امیدواریم مشکل‌ برطرف شده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌دهی به شهروندان باشد.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->