آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌ ترورهای تاریخ ساز در آمریکا؛ از رونالد ریگان تا دونالد ترامپ
سرخط خبرها

بازگشت موج گرما به خراسان رضوی (۲۲ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۲۱۶۷
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
بازگشت موج گرما به خراسان رضوی (۲۲ خردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا تا روز چهارشنبه ضمن افزایش دما از حجم بارش‌ها کاسته می‌شود و در اکثر نقاط استان گا‌ها بارش‌های رگباری توام با رعد و برق وجود خواهد داشت.

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در سطح استان ادامه دارد و همراه با وزش باد‌های شدید موقتی و بارش‌های رگباری توام با رعد و برق خواهد بود. همچنین بارش تکرگ، احتمال رواناب و سیلاب در نیمه شمالی و بخش‌هایی از مرکز وجود دارد.

وی افزود: از فردا تا روز چهارشنبه ضمن افزایش دما از حجم بارش‌ها کاسته می‌شود و در اکثر نقاط استان گا‌ها بارش‌های رگباری توام با رعد و برق وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تا پایان هفته به ویژه روز‌های پنج شنبه و جمعه وزش باد شدید خواهد شد و در مناطق بادخیز همراه با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت همراه است.

وی افزود: طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۸ و ۳۰ درجه در نوسان بوده است و پیش‌بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد ۳۰ و ۱۹ درجه باشد.

عنایتی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۲ درجه خنکترین و مهولات با ۳۸ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان خاف ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین بارش از شهرستان نیشابور ۳ میلیمتر بوده است. میزان بارش در مشهد کمتر از یک دهم میلیمتر بوده است.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ ناسالم بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۶۳ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->