وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

بازگشت قیمت دلار در صرافی‌ها به کانال ۲۸ هزار تومان (۷ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۶۱۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
بازگشت قیمت دلار در صرافی‌ها به کانال ۲۸ هزار تومان (۷ تیرماه ۱۴۰۱)
 همزمان با کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار توافقی در بازار متشکل ارزی وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با افزایش عرضه ارز از سوی صادرکنندگان در بازار متشکل ارزی، قیمت خرید و فروش ارز توافقی از صبح امروز وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده است.

این درحالی است که قیمت دلار در بازار آزاد نیز هم اکنون حدود ۳۰ هزار تومان، است؛ فعالان بازار ارز پیش از این بار‌ها گفته بودند احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها در روز‌های آینده وجود دارد.

کامران سلطانی زاده ضمن تأیید بازگشت دلار توافقی به کانال ۲۸ هزار تومان گفت: خرید و فروش در بازار به تعادل رسیده است؛ عرضه‌های ارز نیز بالاست و به تقاضا‌ها پاسخ داده می‌شود. از صبح امروز میزان عرضه بیشتر از تقاضا بوده است.

دبیرکل کانون صرافان می‌گوید: در بازار غیر رسمی نیز دلار ۲۹۵۰۰ تومان خریداری شده و حدود ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ارز مسافرتی نیز در صرافی‌های رسمی در کانال ۲۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

او تأکید کرد: باتوجه به افزایش عرضه ارز در صرافی‌ها و کاهش تقاضا در بازار احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها در ساعات آتی وجود دارد.

اقدامات مثبت بانک مرکزی در بازار ارز و افزایش عرضه ارز از سوی صادرکنندگان در بازار موجب شد تا مدار قیمتی در این بازار نزولی شود؛ ضمن اینکه خبر‌های مثبت از مذاکرات هسته‌ای و آغاز مجدد رفت و آمد‌های سیاسی این خبر را در بازار مخابره کرده که احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها در روز‌های آینده وجود دارد.

برهمین اساس نیز بر تعداد فروشنده‌های ارز در بازار افزوده شده است؛ صراف‌ها می‌گویند قیمت دلار در صرافی‌های مجاز بین ۲۹ هزار تا ۳۰ هزار تومان در نوسان است؛ نکته مهم در بازار این است که قیمت دلار در بین دلال‌های حاشیه خیابان فردوسی نیز در کانال ۳۰ هزار تومان قرار دارد.

گزارش‌های میدانی از فردوسی همچنین نشان میدهد که اکثر صراف‌ها فروشنده هستند و فعلاً میل به خرید ارز وجود ندارد چراکه به اعتقاد فعالان بازار ارز، قیمت‌ها در آینده نزدیک بازهم کاهش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->