طرح بازنگری قلعه وکیل آباد مشهد در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد| تراکم منطقه بین ۲ تا ۶ طبقه پیش‌بینی تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای برگزاری مسابقه ایران _ قطر برگزاری سومین رویداد «عطر و طعم پاییز» در مشهد  سقوط کارگر جوان مشهدی از ارتفاع (۱۴ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است افزایش ظرفیت ساماندهی و آموزش آسیب‌دیدگان اجتماعی در مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی است + فیلم اعمال‌قانون ۱۴۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حکایت ناشنیده از آغاز حکومت شاه عباس صفوی در مشهد | بدشگونی تاج‌گذاری در کوهسنگی شهردار منطقه‌۳ مشهد در دیدار با اهالی محله دروی: دیوارسازی کال دروی، رو به پایان است کارتون | جنگ نرم رژیم موقت صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی هوای کلانشهر مشهد امروز سالم شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) علت تصادف اتوبوس با ۷ خودرو در بولوار پیروزی مشهد چه بود؟ + فیلم سوانح رانندگی در خراسان رضوی سه کشته برجای گذاشت (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند بررسی نقش سمن‌های حوزه اجتماعی در مدیریت شهری مشهد اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد
سرخط خبرها
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری

  • کد خبر: ۱۱۵۴۲
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری
علیرضا ظهیری - روز گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از ۶۵۰ دانش آموز نخبه و برگزیده مناطق حاشیه شهر مشهد به ویژه منطقه آموزشی تبادکان قدردانی شد تا علاوه بر اینکه این دانش آموزان به آینده امیدوار شوند به همه نشان دهند که می‌توان در اوج محرومیت ها، فعل خواستن را صرف کرد و موفق شد.
معاون برنامه ریزی و نظارت دفاتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش هم که برای این مراسم به مشهد آمده بود در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر‌ها یکی از اصول و برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
محمد شیخی ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه به افزایش تجهیزات، امکانات و اعتبارات در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد و در این راستا یکی از برنامه‌های اصلی ما اعزام نیرو‌های متخصص به مناطق محروم و حاشیه‌ای است.
وی ابراز امیدواری کرد: همان طور که آموزش و پرورش به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها در حوزه ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه می‌کند دیگر دستگاه‌ها هم به این مهم توجه داشته باشند.
شیخی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش در حاشیه شهر مشهد گفت: بیشترین رتبه در جشنواره‌های هنری کارودانش مربوط به خراسان رضوی بوده است و این استان در صدر کشور قرار دارد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به کار بزرگ دانش آموزان نمونه منطقه تبادکان گفت: این منطقه و دانش آموزان آن، برخلاف اینکه در مناطق حاشیه‌ای تحصیل می‌کنند، در مسابقات مختلف جزو مناطق پرافتخار استان و کشور محسوب می‌شوند.
قاسم علی خدابنده انگیزه را موتور محرکه موفقیت دانست و افزود: برای موفقیت باید افراد در ابتدا خود و توانایی هایشان را بشناسند و پس از آن با مثبت اندیشی، انگیزه بالا، ذهنیت باز و انعطاف پذیر و تفکر خلاق به سمت قله‌های ترقی پیش بروند.
رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان در مسابقات و جشنواره مختلف کشوری جزو استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: در موضوع توسعه متوازن در سال گذشته، آموزش و پرورش تبادکان با بیش از ۵۱ درصد، فاصله زیادی نسبت به میانگین استانی داشته است.
همچنین پیش از این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز جهانی معلولان در مراسم گرامیداشت این روز به جمع ۱۵۰۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه در مجتمع آیه‌های مشهد رفت. او در این مراسم نیز گفت: تحصیل ۱۷ هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در استان و توجه به ارتقای کیفیت آموزشی این دانش آموزان خود حرکتی در تحقق عدالت آموزشی و سپس عدالت اجتماعی است.
خدابنده افزود: نیمی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدارس طرح تلفیقی و فراگیر مشغول به تحصیل هستند و نیمی دیگر دانش آموزان با نیاز‌های خاص هستند که در ۷ گروه دارای معلولیت طبقه بندی می‌شوند و در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و شناسایی این افراد اولین قدم برای کمک به آن هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->