آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) کنعانی زادگان به دنبال بازگشت به فوتبال قطر ماموریت جدید درویش: تمدید قرارداد ارونوف درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس! امیری بازی با پاختاکور را از دست داد؟ ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی معرفی چند مربی کارنامه‌دار به شهریاری رایزنی حیدری برای بازگشت به نیمکت استقلال پخش زنده بازی النصر و الریان (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی السد و استقلال (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهباززاده در لیست ساپینتو و استقلال می‌ماند؟

  • کد خبر: ۱۱۷۶۰۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
شهباززاده در لیست ساپینتو و استقلال می‌ماند؟
احتمال دارد برخی بازیکنان بعد از بازگشت از اردوی ترکیه در لیست خروج استقلال قرار بگیرند. ساپینتو از جذب برخی بازیکنان هنوز رضایت قطعی ندارد و احتمال هر اتفاقی بعد از اردوی ترکیه وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از سفر استقلال به ترکیه از قول ساپینتو گفته شده بود که از عملکرد برخی بازیکنان رضایت ندارد. در میان بازیکنانی که مربی پرتغالی رضایت قطعی از آن‌ها نداشت نام سجاد شهباززاده بیشتر سایرین به گوش می‌رسید و حالا با سفر این بازیکن به ترکیه این سوال به وجود آمده که آیا شهباززاده بعد از بازگشت استقلال از ترکیه همچنان در فهرست استقلال باقی خواهد ماند یا خیر؟! ساپینتو تا کنون درباره اینکه از کدام خرید‌ها رضایت قطعی دارد، حرفی به میان نیاورده و باشگاه استقلال هم سعی می‌کند این موضوع را مسکوت نگه دارد. این موضوع سبب شده تا بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان از استقلال وجود دارد، تمرینات در ترکیه را سفت و سخت بگیرند تا شاید رضایت قطعی سرمربی استقلال را جلب کنند. با این حال خیلی‌ها منتظرند که بعد از بازگشت استقلال از ترکیه درباره برخی نفرات از ساپینتو سوال کنند وسرمربی استقلال پاسخ قطعی به آن‌ها بدهد. آیا شهباززاده و دیگر بازیکنان که پیش از حضور سرمربی جدید با استقلال قرارداد بسته‌اند همچنان در لیست استقلال باقی خواهند ماند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->