توضیحات نماینده AFC درباره غیبت حریف هندی تراکتور اعتراض گاریدو به وضعیت چمن شهر قدس چشمی غایب احتمالی استقلال مقابل هوادار طارمی و احمدعباسی در بین برترین‌های آسیا اسطوره بارسا در پایان راه بازگشت محمد عمری به تمرینات تیم فوتبال ملوان بازگشت خانبان به پرسپولیس مسئولیت تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال رسید تمرین استقلال بازهم تعطیل شد ماشاریپوف: نکونام اسطوره فوتبال ایران است! پدیده برزیلی در رادار آرسنال و رئال جریمه یک میلیاردی پرسپولیس بخاطر نبیل باهویی + عکس گل رونالدو هم‌تیمی‌اش را بیهوش کرد آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازیکن پیشین پرسپولیس بی تیم می‌ماند؟

  • کد خبر: ۱۱۸۲۱۵
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
بازیکن پیشین پرسپولیس بی تیم می‌ماند؟
بازیکن پیشین پرسپولیس که مدعی داشتن پیشنهاد از تیم‌های خارجی بود هنوز تیم پیدا نکرده است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا اسدی بعد از جدایی از تیم پرسپولیس هنوز موفق به عقد قرارداد با هیچ باشگاهی نشده است. ابتدا فولادی‌ها با این بازیکن وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسید باید این بازیکن را در فولاد تصور کرد. با این حال خیلی زود جلسات این باشگاه با مدیربرنامه‌های اسدی به بن‌بست خورد و فولادی‌ها از جذب او منصرف شدند.

در ادامه باشگاه مس رفسنجان با اسدی وارد مذاکره شد اما درخواست‌های مدیربرنامه‌های او مسی‌ها را هم از مذاکره پشیمان کرد و آن‌ها خیلی زود متوجه شدند تفکرات‌شان با آن بازیکن همسو نیست و از ادامه مذاکرات کنار کشیدند. این بازیکن سپس با تراکتور مذاکره کرد که این مذاکرات هم به جایی نرسید.

با این حال هنوز توافقی حاصل نشده و اگر مدیربرنامه‌های اسدی از موضع خود کوتاه نیاید و کمی تخفیف ندهد چه بسا این بازیکن بی تیم بماند. گویا مبلغ درخواستی اسدی و آپشن‌هایی که برای قراردادش درخواست کرده آنقدر زیاد است که هیچ تیمی حتی حاضر به ادامه مذاکرات نشده و به کل این مذاکرات را ملغی کردند.

اسدی سابقه بازی در تراکتور را دارد، اما گویا تراکتوری‌ها همچون قبل خواهان او نیستند و اگر تخفیف ندهد قید او را می‌زنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->