گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاندیداهای خروج از لیست استقلال مشخص شدند

  • کد خبر: ۱۱۹۴۳۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کاندیداهای خروج از لیست استقلال مشخص شدند
نام برخی از بازیکنانی که شاید در لیست مازاد سرمربی استقلال باشند مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال پیش از این نام هفت بازیکن را در لیست مازاد قرار داد و به باشگاه اعلام کرد و در حال حاضر نیز به آفرین مدافع تیم را از فهرست خود خارج کرد.

در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد این مربی باز هم نفراتی را در لیست سیاه قرار دهد، اما خبر می‌رسد که در حال حاضر نام چهار بازیکن تیم در فهرست مازاد قرار دارد و سرمربی تیم در حال بررسی شرایط است تا از بین این نفرات بهترین‌ها را در تیم حفظ کرده و بازیکنانی که تا پایان اردو نظر وی را جلب نکردند به باشگاه معرفی شوند.

پیش از این نام سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو مهاجم تیم عنوان شد، اما در حال حاضر نام ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال نیز در این لیست قرار دارد و سعید مهری هافبک استقلال نیز جزء بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

اما در بین این نفرات حضور سیدمحمد حسینی مدافع تازه وارد استقلال نیز به چشم می‌خورد و امکان اینکه در فهرست نهایی جدا شده‌ها باشد وجود دارد. البته این لیست هنوز نهایی نشده و کادرفنی از بین این نفرات بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->