آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توسط دولت

  • کد خبر: ۱۲۱۰۸۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
  • ۳
پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توسط دولت
الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری در دولت بررسی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارایه کرده اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و ارتقای قدرت خرید آنها به دولت ارایه شده است و در روزهای آینده روال قانونی تایید آن طی خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
شما را به خدا زودتر انجام دهید ما شما را دعا میکنیم خیلی برای ما بازنشستگان کشوری و لشگری سخت شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
2
این کار خیری است خدا دست اندرکاران این طرح را اجر عطا فرماید عدالت و حق ایجاب میکند که حقوق همه متناسب با تورم حدالامکان افزایش یابد تبعیض نشود عده ای افزایش و عده ای محروم باشند اجرکم عندالله.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
1
حالا اگه زن یک نفر فوت کرده باشه چی؟ این چه جور افزایشیه!!!!!!!!!!!!!!1
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->