ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است لاوروف: عدم محکومیت حمله اسرائیل به لبنان توسط آمریکا، دلیل گسترش جنگ است اقرار وال‌استریت‌ژورنال به توان موشکی ایران | تهران حالا راحت‌تر می‌تواند به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کند آیت‌الله علم‌الهدی: نخبگان در فرازونشیب‌های جامعه، روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند | رمز موفقیت مطالبه‌های اجتماعی، مردمی‌شدن است
سرخط خبرها

آمریکا: در حال مطالعه نظرات ایران هستیم

  • کد خبر: ۱۲۱۷۲۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
آمریکا: در حال مطالعه نظرات ایران هستیم
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: ایالات متحده همچنان در حال مطالعه نظرات ایران است و با شرکای اتحادیه اروپا و اروپایی درباره مسیر پیش‌رو مشورت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ند پرایس در نشستی خبری گفت: ایالات متحده همچنان در حال مطالعه نظرات ایران است و با شرکای اتحادیه اروپا و اروپایی درباره مسیر پیش رو مشورت می‌کند.

وی از ارائه یک چارچوب زمانی برای پاسخ آمریکا خودداری کرد و گفت: دوباره می‌گویم، ما در تماس با اتحادیه اروپا بوده‌ایم، ما در تماس با دیگر متحدان اروپایی خود بوده‌ایم.

پرایس افزود: ما صادق بوده‌ایم...در تعهدمان برای رسیدن به یک بازگشت متقابل برای پایبندی به برجام استوار بوده‌ایم و قدردان آقای بورل و تلاش‌های او هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: دلیل اینکه او این پیشنهاد را در وهله اول مطرح کرد از روی این شناخت بود که چیزی می‌تواند مورد مذاکره قرار بگیرد و مورد مذاکره قرار گرفت...مسیری که بورل این روند را مدیریت کرد قطعا دامنه آن گفتگو را کاهش داد و تصمیم‌گیری را برای ایران شفاف ساخت.

وی گفت: چیز بیشتری از آنچه دیروز گفتیم ندارم. ...ما نظرات ایران را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم. در حال مطالعه آن هستیم. این چیزی بود که دیروز اتفاق افتاده و همچنان امروز هم همان است...نهایتا با آخرین پیشنهاد بورل موافق هستیم.

پرایس در پاسخ به این سوال که اگر پاسخ ایران در چارچوب برجام باشد؟ از ورود به جزییات خودداری کرد و گفت: قصد ورود به وضعیت این گفتگوها را به صورت علنا نداریم. نظراتمان را به صورت خصوصی و غیرمستقیم مطرح می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->