فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روایت جالب کارگردان سریال «در انتهای شب» از بازی علیرضا داودنژاد در سریالش
سرخط خبرها

همراه با فجر ۹۸

  • کد خبر: ۱۲۳۳۷
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
همراه با فجر ۹۸
همکاری سینماگر مشهدی با کارن همایون‌فر
بهروز شعیبی، سینماگر مشهدی، این روز‌ها درحال آماده‌سازی فیلم جدیدش برای حضور در سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است؛ فیلمی با نام «روز بلوا» از محصولات مرکز فیلم‌وسریال سازمان اوج که درحال طی مراحل فنی است. به‌تازگی نیز کارن همایونفر، آهنگ‌ساز سینمای ایران، برای ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «روز بلوا» به این پروژه پیوسته است. این فیلم سینمایی، اولین همکاری کارن همایون‌فر با بهروز شعیبی را رقم خواهد زد. بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علی‌محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، محمد اسکندرفر، ساغر قناعت و داریوش ارجمند، جزو بازیگران اصلی تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی
هستند.

«نیلگون» و خلیج فارس
فیلم سینمایی «نیلگون» که میترا حجار، بازیگر مشهدی، در آن نقش اصلی را بازی می‌کند، فیلم‌برداری خود را در جزیره قشم ادامه می‌دهد. با اینکه تولید تازه‌ترین ساخته حسین سهیلی‌زاده به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از نیمه گذشته است، بعید است این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد. لازم به ذکر است آخرین مراحل تولید فیلم تا چند روز آینده در تهران از سر گرفته خواهد شد.
«نیلگون» نخستین تجربه کارگردانی سهیلی زاده در عرصه سینما است. همچنین این روز‌ها سریال «مانکن» به کارگردانی او در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
میترا حجار درکنار محمدرضا فروتن، همایون ارشادی، سام درخشانی و آناهیتا درگاهی، در این اثر سینمایی عاشقانه که برشی از زندگی یک زن و مرد است، نقش می‌آفریند.

«گورکن»؛ در راه فجر
«گورکن» آخرین تلاش‌هایش را برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر به‌کار می‌گیرد. براساس اخبار، این فیلم پس از تولید خود به مرحله صداگذاری و موسیقی رسیده است. ظاهرا «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی، فیلم‌ساز خراسانی که تجربه ساخت «کوپال» را در کارنامه خود دارد، پس از اتمام تدوین به‌طور هم‌زمان وارد مراحل صداگذاری و موسیقی شده است. ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور و گوهر خیراندیش جزو بازیگران اصلی این فیلم هستند. باتوجه‌به تکمیل فرم تقاضای حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر توسط سازندگان این فیلم، پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش «گورکن» در بهمن امسال باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->