ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یاران خراسانی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۱۲۳۵۹۳
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
یاران خراسانی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا
آقایی جوانان والیبالیست کشورمان با درخشش سرمربی و بازیکنان خراسانی افتخاری دیگر برای والیبال ایران رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد. این اتفاق درحالی برای جوانان کشورمان رقم خورد که سرمربی و دو بازیکن تأثیرگذار این تیم خراسانی هستند؛ خراسانی‌هایی که با عملکردشان والیبال جوانان ایران را بار دیگر بر بام آسیا قرار دادند.

رضا مؤمنی‌مقدم سرمربی تیم‌ملی، یونس جوان کاپیتان تیم‌ملی و پندار مؤمنی‌مقدم دیگر بازیکن اصلی تیم‌ملی والیبال جوانان، سه خراسانی هستند که این افتخار را برای استان به ارمغان آوردند. ملی‌پوشان والیبال جوانان ایران درحالی توانستند در فینال این دوره از مسابقات تیم‌ملی والیبال هند را از پیش‌رو بردارند که در مرحله گروهی و حذفی یکی پس از دیگران حریفان را از لب تیغ گذراندند و در دیدار پایانی هم بر هند فائق آمدند و با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شدند.

قهرمانی جوانان ایران در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی کمتر از بیست سال آسیا در شهر منامه بحرین رقم خورد. درحالی‌که شاگردان مؤمنی‌مقدم یک ماه قبل در هفدهمین جام کنفدراسیون مردان آسیا در شهر ناخون‌پاتوم تایلند که در رده سنی بزرگ‌سالان برگزار می‌شد، پنجم شدند.

نکته قابل ذکر درباره سه ستاره خراسانی تیم‌ملی آنکه بعد از دعوت پندار مؤمنی‌مقدم به تیم‌ملی، سرمربی خراسانی بابت انتخاب پسرش در فهرست نهایی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت، اما عملکرد او و تیمش پاسخ همه این انتقاد‌ها را داد. همچنین یونس جوان، کاپیتان مشهدی تیم‌ملی والیبال جوانان ایران، هم در این تورنمنت به‌عنوان بازیکن دریافت‌کننده قدرتی عملکردی خوب داشت و یکی از بهترین بازیکنان تورنمنت شناخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->