سرخط خبرها

بازی حساس بدمینتون مردان ایران به سود توس مسیر مشهد پایان یافت

  • کد خبر: ۱۲۳۸۴۵
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
بازی حساس بدمینتون مردان ایران به سود توس مسیر مشهد پایان یافت
تیم بدمینتون توس مسیر مشهد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بدمینتون ایران حریف کرمانی را مغلوب ساخت.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ هفته دوم لیگ برتر بدمینتون مردان ایران، جام «خلیج فارس» در حالی به به پایان رسید که بدمینتون بازان مشهدی موفق شدند از سد حریف کرمانی بگذرند.

توس مسیر با ترکیب محمد زرچی، مهدی رضایی، سینا سالاری، محمدجواد غریب و سهیل اشجعی برابر آکادمی بدمینتون کرمان صف آرایی کرد که در دیدار اول، محمد زرچی موفق شد عادل صورتی بازیکن جوان کرمان را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.

مهدی رضایی دومین مسابقه این دیدار را برابر سید حسین احمدی برگزار کرد که کار سختی در پیش نداشت و ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۷ حریف را مغلوب ساخت.

اولین بازی دونفره رقابت مهیج هفته دوم لیگ برتر با بازی زرچی سالای برابر نجیب زاده-معتمدیان برگزار شد که نماینده کرمان توانست بازی باخته را با پیروزی عوض کرده تا نتیجه تیمی ۲ بر ۱ به سود مشهد ادامه یابد.

در دیگر بازی نماینده مشهد برابر کرمان، دونفره غریب-اشجعی برابر تدین-حاج ملک قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده مشهد به پایان رسید.

سینا سالاری آخرین بازی شب حساس بدمینتون ایران را برابر پویا نجیب زاده برگزار کرد که این دیدار تشریفاتی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سالاری پایان یافت تا توس مسیر نخستین بازی خانگی خود در لیگ برتر ۱۴۰۱ مردان ایران را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گفتنی است در ابتدای این بازی از سوی هیئت بدمینتون خراسان رضوی از برخی خبرنگاران و عکاسانی که در لیگ برتر سال گذشته فعالیت کردند به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد. توس مسیر هفته آینده با قرعه استراحت، بازی‌ای نخواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->