وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

ماجرای ضرب و شتم زن ایرانی توسط صاحبخانه‌اش در قبرس چه بود؟+ توضیحات وزارت خارجه

  • کد خبر: ۱۲۳۹۶۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
ماجرای ضرب و شتم زن ایرانی توسط صاحبخانه‌اش در قبرس چه بود؟+ توضیحات وزارت خارجه
روابط عمومی وزارت امور خارجه با اعلام خبر بازداشت ضارب یک زن ایرانی در قبرس، تاکید کرد: سفارت ایران در پیگیری این رفتار غیر انسانی، خواستار رسیدگی دولت قبرس شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی وزارت امور خارجه روز جمعه در پی نشر خبر و فیلمی در باره ضرب و شتم یک خانم ایرانی توسط صاحبخانه‌اش در قبرس، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد. همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری این رفتار غیر انسانی، خواستار رسیدگی دولت قبرس در این زمینه شد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه افزود: در پی ابراز نگرانی گسترده ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی، مقامات قبرس اعلام کردند این واقعه تاسف برانگیز را به دقت بررسی و پیگیری خواهند کرد. همچنین پلیس قبرس روز پنجشنبه نسبت به دستگیری ضارب که شهروند انگلیس است، اقدام کرده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت که این موضوع تحت رسیدگی است.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، حمایت کنسولی از هموطنان در خارج از کشور از مهمترین ماموریت‌های نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->