سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطر سنجی بیماری‌های قلبی و عروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در ورودی مشهد

  • کد خبر: ۱۲۴۲۱۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در ورودی مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از شناسایی باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد خبر داد و گفت: محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی شهر از آن‌ها توقیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این خبر اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با انجام کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مقادیر قابل توجهی موادمخدر توسط سوداگران به شهر مشهد دست یافته که رسیدگی به موضوع در دستور کار خود قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در تحقیقات فنی مأموران انتظامی مشخص شد، باند سه نفره قاچاق مواد مخدر قصد انتقال مواد توسط ۲ دستگاه خودروی سواری به شهر مشهد را دارند.

وی اظهار کرد: پلیس متهمان را که با یک دستگاه خودرو تیگو و یک دستگاه خودرو ساینا با محموله موادمخدر در محور نیشابور- مشهد در تردد بودند را ردزنی کرد.

سرهنگ نگهبان گفت: به محض نزدیک شدن سوداگران مرگ به نزدیکی شهر مشهد مأموران انتظامی با علائم هشدار دهنده به راننده ۲ خودرو دستور ایست دادند که متهمان بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس متواری شدند اما پس از طی مسافتی هر دو خودرو با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: مأموران در این عملیات ۲ متهم مرد و یک متهم زن را دستگیر کردند که در بازرسی از جاسازهای ماهرانه خودروها، ۹۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و متهمان به مقام قضائی معرفی شدند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->