ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بالاخره زمان اکران فیلم «ملاقات خصوصی» و «گیجگاه» مشخص شد + تیزر

  • کد خبر: ۱۲۴۲۹۴
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
بالاخره زمان اکران فیلم «ملاقات خصوصی» و «گیجگاه»  مشخص شد + تیزر
با نزدیک شدن به روز‌های پایانی تابستان و در پیش بودن مسابقات جام جهانی از آذر امسال، چند فیلم که پتانسیل بالایی برای فروش دارند خود را برای اکران در اول پاییز آماده می‌کنند..

به گزارش شهرآرانیوز - با نزدیک‌شدن به روز‌های پایانی تابستان و در پیش بودن مسابقات جام جهانی از آذر امسال، چند فیلم که پتانسیل بالایی برای فروش دارند خود را برای اکران در اول پاییز آماده می‌کنند.

تاکنون اکران سه فیلم «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس، «گیجگاه» ساخته عادل تبریزی و «خط استوا» ساخته اصغر نعیمی از ششم مهرماه قطعی شده است.

«ملاقات خصوصی» که نخستین‌بار در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد و با استقبال فوق العاده مخاطبان مواجه شد، از جمله فیلم‌های باقیمانده اکران امسال است که پیش بینی می‌شود با فروش بسیار خوبی رو به رو شود. «ملاقات خصوصی» با بازی پری ناز ایزدیار و هوتن شکیبا» توسط پخش «شایسته فیلم» اکران می‌شود.

«گیجگاه» نخستین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در جشنواره سی و نهم فیلم فجر به نمایش درآمد و از فیلم‌های پرفروش جشنواره بود. با توجه به ترکیب بازیگران و سوژه فیلم، «گیجگاه» هم می‌تواند فروش خوبی در گیشه داشته باشد. «حوزه هنری» پخش فیلم را بر عهده دارد.

کمدی «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی دیگر فیلمی است که اکرانش در مهرماه قطعی شده. این فیلم بازى فرهاد اصلانى، سیامک انصارى و آزاده صمدى که در کشور اندونزى و جزیره بالى ساخته شده داستان رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال است که در آستانه اجلاس سالانه اى اف سى براى ترکاندن یک بمب خبرى سفرى مخفیانه به بالى میکنند تا با زیدان که در سفر خانوادگى به سر میبرد قرارداد ببندند، اما یک اتفاق همه چیز را به هم میزند. «خانه فیلم» پخش «خط استوا» را بر عهده دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->